اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترمومتر

دما می تواند بر برخی فرآیندها تأثیر جدی بگذارد و کیفیت، قابلیت اطمینان و ایمنی محصولات و تجهیزات را به خطر بیندازد. بسیار مهم است که دماسنج را با دقت انتخاب کنید تا مطمئن شوید که نیازهای برنامه را برآورده می کند.اندازه گیری و پایش دما به ویژه در سیستم های گرمایش و آب گرم مسکونی، تجاری و صنعتی، سیستم های حرارتی خورشیدی، نیروگاه های حرارتی و نیروگاهی ترکیبی، و همچنین در سایر کاربردهای HVAC، چیلرها و بویلرها اهمیت دارد.

شرایط سخت این برنامه ها به ابزار دقیق و قابل اعتماد نیاز دارد. برای برآورده کردن این نیاز، WIKA مجموعه ای جامع از شیشه های صنعتی و دماسنج های خورشیدی را توسعه داد که نیازهای فن آوری مدرن را برای اندازه گیری دما قابل اعتماد و دقیق برآورده می کند.ترمومتر شیشه ای صنعتی WIKA مستحکم هستند و با محفظه های قالب گیری شده برای مقاومت در برابر ضربه، شوک و لرزش ساخته شده اند.

پنجره های شیشه ای برای جلوگیری از صدا و حرکت بی مورد به صورت فنری تعبیه شده اند.لوله های شیشه ای پر شده با محلول غیر جیوه برای به حداقل رساندن آلودگی محیطی، همچنین مقاوم در برابر ضربه هستند و به راحتی قابل خواندن هستند.دماسنج های شیشه ای صنعتی در مقیاس فارنهایت، سلسیوس یا دو مقیاس هستند.شما می توانید این محصولات را با یا بدون ترموول سفارش دهید و برخی از مدل ها از قبل با مشخصات مورد نیاز نیروی دریایی و نیروی هوایی مطابقت دارند.

در این مدل از دماسنج خورشیدی بویلرها چیلرها بدنه قفل و طراحی استم(دنباله دماسنج) کاملاً قابل تنظیم است، این نوع دماسنج تا 550 درجه فارنهایت (288 درجه سانتیگراد) را می خواند. برخی از دماسنج های شیشه ای صنعتی با سوکت های ترموول دو رزوه ای برنجی نیز موجود هستند.

دماسنج های صنعتی با انرژی خورشیدی WIKA یک جایگزین کاملاً یکپارچه و مناسب برای گیج دما های صنعتی قدیمی به سبک جیوه ای در شیشه هستند و در کاربردهای تهویه مطبوع، لوله کشی و تبرید که نیاز به خواندن سریع و دقیق دارند، موثر بوده اند.

نمایشگر دیجیتال ال سی دی خوانایی این دماسنج ها را بسیار آسان می کند. دماسنج های خورشیدی در یک محفظه با ضربه بالا برای مقاومت در برابر شرایط سخت عرضه می شوند و برای کار کردن فقط به مقدار کمی نور (فقط 10 لوکس یا شمع یک فوتی) نیاز دارند.همچنین، دماسنج های خورشیدی WIKA نیازی به باتری پشتیبان ندارند و در صورت نیاز به راحتی خوانش را از فارنهایت به درجه سانتیگراد تغییر می دهند.

گزینه های اضافی علاوه بر دماسنج خورشیدی بویلرها چیلرها شامل فلنج مجرای هوا یا پوشش محافظ پلاستیکی شفاف است.تمام دماسنج های شیشه ای و خورشیدی WIKA با پیروی از توصیه های تیم مهندسی داخلی، با استفاده از بهترین شیوه ها و مفاهیم نوآورانه صنعت برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول بازار تولید می شوند.

دماسنج های شیشه ای صنعتی و خورشیدی WIKA در اندازه های مختلفی مطابق با هر نیازی تولید و عرضه می شوند. علاوه بر این، مجموعه وسیعی از ابزارها و لوازم جانبی فشار مکانیکی و الکترونیکی سازگار، مکمل دماسنج است و راه حلی همه جانبه برای هر گرمایش، نیروگاه، برنامه HVAC، چیلر یا دیگ ارائه می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>