اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وان

وان های گالوانیزه کاربرد گسترده ای دارند و برای گالوانیزه لوله و اتصالات، ورق های گالوانیزه و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی این مخزن به طور اختصاصی برای گالوانیزه یک نوع محصول مثلا گالوانیزه لوله مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی اوقات نیز انواع محصولات در یک مخزن با روی روکش می شوند.

استفاده از قطعات با کیفیت در تولید این مخزن و نگهداری صحیح آن باعث افزایش ماندگاری آن شده و بدین ترتیب در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.یکی از مهم ترین مواردی که باعث آسیب دیدگی این مخزن می شود فرو بردن و خارج کردن قطعات فلزی مختلف و برخورد آنها با ظرف است که باعث از بین رفتن روکش داخل وان شده و آن را در معرض خوردگی و فرسایش قرار می دهد.

وان گالوانیزاسیون نیز مانند سایر تجهیزات در اثر کاربرد مکرر دچار فرسایش خواهد شد برخی از علل اصلی آسیب دیدگی این ظرف شامل تشکیل نقاط داغ، دمای بالای فرایند گالوانیزاسیون، توزیع غیر یکنواخت دما و بسیاری از موارد دیگر است که باعث خوردگی، نازک شدن جداره و در نهایت فرسایش مخزن می شود.برخی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر طول عمر این مخزن عبارتند از ترکیب شیمیایی فولاد، دمای داخل وان، مدت زمان تماس با مواد مذاب، فرآیند سرد شدن فولاد پس از اتمام کار و بسیاری از موارد دیگر.

به دلیل اهمیت بالای این وسیله در فرآیند گالوانیزاسیون ساخت آن باید با دقت فراوان انجام شود. یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که فولاد بکار رفته در ساخت این مخزن باید در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد.خوردگی در این مخزن خطر نشت روی مذاب را افزایش می دهد که در محیط های صنعتی بسیار خطرناک بوده و می تواند خطر آفرین باشد.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در ساخت وان گالوانیزه مورد توجه قرار بگیرد ابعاد و سایز آن است که بر اساس اندازه قطعاتی که مورد آبکاری روی قرار می گیرند، اندازه این مخزن متفاوت خواهد بود. طرح و مدل ساخت این مخزن نیز بسیار حائز اهمیت است و باید با دقت و براساس کارکرد این وسیله صورت بگیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>