اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی یورتان

فوم پلی اورتان انعطاف پذیر به عنوان بالشتک برای انواع محصولات مصرفی و تجاری از جمله ملافه، مبلمان، فضای داخلی خودرو، زیرانداز فرش و بسته بندی استفاده می شود. فوم انعطاف پذیر را می توان تقریباً در هر نوع شکل و استحکامی ایجاد کرد آنها سبک، با دوام و راحت است. فوم پلی یورتان انعطاف پذیر حدود 30 درصد از کل بازار پلی یورتان آمریکای شمالی را تشکیل می دهد و بیشتر برای تختخواب، مبلمان و صنعت خودرو استفاده می شود.

فوم های سفت و سخت پلی یورتان و پلی ایزوسیانورات (پلی ایزو) یکی از محبوب ترین، کم مصرف ترین و عایق های متنوع جهان را ایجاد می کنند. این فوم ها می توانند هزینه های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند در حالی که باعث کارآیی و راحتی بیشتر ویژگی های تجاری و مسکونی می شوند. این فوم ها مواد عایق موثری هستند که می توانند در عایق بندی سقف و دیوار، پنجره های عایق بندی شده، درب ها و درزگیرها استفاده شوند.

استفاده از پلی اورتان ها در بازار پوشش ها، چسب ها، درزگیرها و الاستومرها (CASE) طیف گسترده ای از کاربردها و مزایا را ارائه می دهد. پوشش های پلی اورتان می توانند ظاهر محصول را بهبود بخشیده و طول عمر آن را افزایش دهند. چسب های پلی اورتان می توانند مزایای اتصال قوی ایجاد کنند، در حالی که درزگیرهای پلی اورتان مهر و موم های محکم تری را ارائه می دهند. الاستومرهای پلی اورتان تقریباً به هر شکلی قابل قالب سازی هستند، سبک تر از فلز هستند و در برابر بسیاری از عوامل محیطی مقاوم هستند.

پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) تعداد بیشماری از ترکیبات فیزیکی و کاربردهای پردازشی را ارائه می دهد. TPU بسیار کشسان، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر سایش، ضربه و آب و هوا است و می توانند به طیف گسترده ای از روش ها رنگ یا ساخته شده و استفاده از آنها دوام کلی محصول را افزایش دهد.

سپر اتومبیل، پانل های مسکن برقی و محفظه های تجهیزات رایانه ای و مخابراتی از جمله قطعات تولید شده با پلی اورتان ها با استفاده از قالب گیری تزریقی واکنشی (RIM) هستند. با افزودن انعطاف پذیری در طراحی، فرآیند RIM پلی یورتان قطعاتی تولید می کند که با دیواره ضخیم و نازک، هسته های داخلی محصور شده را محافظت می کنند. علاوه بر مقاومت بالا و وزن کم، قطعات RIM پلی اورتان می توانند مقاومت در برابر حرارت، پایداری ابعادی و سطح بالایی از خصوصیات دینامیکی را نشان دهند.

پراکندگی های هیبرید آب بر اساس پلی اورتان (PUD) پوشش ها و چسب هایی هستند که از آب به عنوان حلال اصلی استفاده می کنند. با افزایش مقررات فدرال در مورد مصرف میزان ترکیبات آلی فرار (VOC) و آلاینده های خطرناک هوا (HAP) که می توانند در جو منتشر شوند، PUD در کاربردهای صنعتی و تجاری بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>