اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی کربنات

مهم ترین مزایای کاربرد این پلیمرها به جای شیشه هزینه کمتر و وزن سبک تر آنهاست. علاوه بر این مقاومت بالای آنها نسبت به پلاستیک کاربرد آنها را خصوصا به عنوان پوشش در صنعت گلخانه افزایش داده است.استفاده از این ورقه ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود چون در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان جلوگیری کرده و در زمستان نیز با ممانعت از خروج و هدر رفتن گرمای داخل از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

پلی کربنات مقاومت شیمیایی خوبی در برابر اسیدهای رقیق، هیدروکربن های آلیفاتیک و الکل ها و مقاومت شیمیایی متوسطی در برابر روغن ها و گریس ها از خود نشان می دهد.پلی کربنات ها از نظر حرارتی تا 135 درجه سانتی گراد پایدار هستند. مقاومت در برابر حرارت بیشتر را می توان با افزودن مواد بازدارنده شعله بدون تأثیر بر خصوصیات آنها بهبود بخشید.

از مهم ترین معایب این پلیمرها می توان به گرمایش بیش از حد فضای زیرین این ورقها خصوصاً در ماه های گرم سال اشاره کرد که می توانند باعث تولید گرمای بیش از حد شوند.PC به راحتی توسط قلیاهای رقیق، هیدروکربن های معطر و هالوژنه مورد حمله قرار می گیرد. تولیدکنندگان توصیه می کنند ورق های PC را با مواد پاک کننده خاصی تمیز کنند که بر ماهیت شیمیایی آن تأثیری ندارد زیرا نسبت به پاک کننده های قلیایی ساینده حساس هستند.

این ترکیبات اگرچه در هنگام آتش سوزی شعله ور نمی شود ولی دود زا هستند. خش پذیری سطح ورق یکی از عیوب دیگری است که باعث کدر شدن سطح ورق و خدشه دار شدن دید می گردد. قیمت بالای این ورقه ها خصوصا انواع آنتی UV را می توان به دیگر معایب آنها اضافه کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>