اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

هیپوکلریت سدیم و کلسیم دو ترکیبی هستند که برای ضد عفونی کردن و تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. این ترکیبات حلالیت بالایی در آب دارند که یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود.این دو ترکیب به طور گسترده ای برای ضد عفونی آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

مهم ترین تفاوت آنها این است که  هیپوکلریت سدیم برای کلرزنی استخرهای بزرگ مناسب است ولی هیپوکلریت کلسیم برای ضدعفونی استخرهایی با حجم آب کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. هیپوکلریت کلسیم، کلر بیشتری نسبت به هیپوکلریت سدیم دارد.

پودر هیپوکلریت سدیم یک ترکیب ضدعفونی کننده فوق العاده برای از بین بردن قارچ، ویروس و باکتری است. این ترکیب به طور گسترده ای برای ضدعفونی کردن آب استخر و آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب در فرمولاسیون بسیاری از شوینده ها با درصدهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این پودر به صورت محلول در آب برای ضدعفونی سرویس های امکان عمومی و در منازل به عنوان آب ژاول مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب خاصیت پاک کنندگی فوق العاده ای دارد که به میزان PH و غلظت کلرین بستگی دارد. توجه داشته باشید که پودرهیپوکلریت سدیم بی آب ناپایدار است و ممکن است در اثر اصطکاک یا گرم شدن منفجر شود.

هیپوکلریت کلسیم یک ترکیب ناپایدار است زیرا در ترکیب خود حاوی گاز کلر است که امکان ترکیب آن با گاز دی اکسید کربن موجود در هوا وجود دارد. گاز کلر سمی است و منجر به مسمومیت، مشکلات کلیوی و سوزش چشم ها خواهد شد بنابراین هنگام استفاده از این ترکیب موارد ایمنی را رعایت کنید. این ترکیب غیر قابل اشتعال است اما به عنوان یک اکسید کننده با مواد قابل احتراق واکنش داده و خاصیت انفجاری دارد.

هیپوکلریت کلسیم برای ضدعفونی کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب همچنین برای از بین بردن مسمومیت های غذایی نیز مفید است و در ترکیب با آب با نسبت های مختلف به از بین بردن سموم در صنایع غذایی کمک می کند.

هیپوکلریت کلسیم یک ماده اکسید کننده قوی است و در آب باعث آزاد شدن گازهای اکسیژن و کلر می شود. این ماده به عنوان یک باز قوی وقتی با آب واکنش می دهد آنیون هیپوکلریت را تشکیل می دهد که خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>