اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آب اکسیژنه

ابتدا محلول سولفوریک اسید و سولفات هیدروژن آمونیوم با یکدیگر و با شدت بسیار بالا الکترولیز شده، در نهایت آند پراکسید هیدروژن حاصل خواهد شد. از طرفی یون پراکسو دی سولفات هیدرولیز شده و از هیدرولیز آن H2O2 ساخته می شود.با استفاده از روش تقطیر در دمای بالا و فشار پایین هیدروژن پراکسید جدا شده و محلول رقیق هیدروژن پراکسید به دست می آید و از تقطیر آن در فشار کم، آب اکسیژنه ساخته می شود.

در این روش یکی از مشتقات حاصل شده از آنتراکینون مانند 2- اتیل آنترا هیدروکینون با هیدروژن واکنش نشان داده و به اتیل آنتراکینون تبدیل خواهد شد. در نهایت با عبور هوا از این ماده، هیدروژن پراکسید یا همان آب اکسیژنه تشکیل می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های آب اکسیژنه خاصیت ضدعفونی کننده آن است. از این محلول برای گندزدایی و ضدعفونی کردن آب شرب نیز استفاده می کنند. این ماده قدرت بسیار بالایی برای مبارزه با میکروب ها و میکروارگانیسم ها در برج های خنک کننده و مخازن آب دارند.

آب اکسیژنه مزه و بو نامطبوع، رسوبات، خوردگی و آلاینده های موجود در آب را از بین خواهد برد؛ به همین دلیل در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان از این ماده برای ضدعفونی کردن و تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شود. اما علاوه بر آب اکسیژنه از ترکیبات دیگری چون اوزن، نقره، اشعه UV و کلر برای ضدعفونی کردن آب هم می توان استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>