اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلرید

کلروفریک به مقدار بسیار کم و محدودی در طبیعت وجود دارد، اما بخش گسترده آن از طریق واکنش های شیمیایی ساخته می شود. کلروفریک نتیجه ترکیب کلر خشک با آهن قراضه در دمای 700 تا 800 است. فرآیند ساخت کلروفریک به ترتیب زیر است:

در ابتدا کلر خشک و آهن قراضه در یک راکتور با هم ترکیب شده و در دمای 600 درجه ذوب خواهند شد. سپس مواد اکسید شده به آهن کلرید تبدیل می شود. در مرحله بعد این آهن کلرید با کلر واکنش نشان می دهد و در نهایت آهن کلراید ساخته می شود که در محفظه ای سرد از آن نگهداری می کنند.
بعد از خنک شدن می توان آن را به سه شکل محلول، پودر و کریستال ارائه کرد.

با وجود اینکه این ترکیب شیمیایی در دسته بندی اسیدها قرار نگرفته اما بعد از ترکیب شدن با آب خاصیت اسیدی پیدا خواهد کرد. پس بهتر است در حین کار با آن، خطرات احتمالی را در نظر گرفته و تمام نکات ایمنی اعم از استفاده از دستکش کار، عینک محافظ و ماسک فیلتردار رعایت شود.
کلرید آهن 3 به هیچ عنوان اشتعال زا نیست.

کلروفریک برای آب نقش یک منعقدکننده را ایفا می کند که به صورت پودری، مایع و کریستال در بازار وجود دارد. کلرید آهن سه ظرفیتی در بخش آب و فاضلاب نقش جداسازی مواد زائد و از بین بردن بوی نامطبوع، کنترل رنگ آب، لخته کردن آب به منظور سنگین شدن و حذف مواد اضافی، فسفرزدایی و بهبود فرآیند لجن سازی را به عهده دارد.

در گذشته از آلومینیوم برای از بین بردن مواد اضافی و زائد در آب استفاده می کردند. اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی محققان دریافتند که استفاده از کلروفریک به مراتب بهتر و بی ضررتر از آلومینیوم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>