اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدارک لازم برای احراز محل سکونت مالکان خودروها هنگام نقل و انتقال اعلام شد

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا مدارک لازم برای احراز محل سکونت مالکان خودروها را اعلام کرد.

سرهنگ علی محمدی

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار سایت راهور با اشاره به برخی مشکلات مراجعان به مراکز نقل و انتقال خودروها در کشور گفت: برابر دستورالعمل صادره ارائه یکی از مدارک زیر شامل سند مالکیت منزل مسکونی به نام مالک وسیله نقلیه، سند اجاره منزل مسکونی به نام مالک وسیله نقلیه و جواز کسب معتبر به نام مالک وسیله نقلیه برای احراز محل سکونت الزامی است.
وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که این مدارک را ندارند، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان با ذکر آدرس محل سکونت والدین که به تایید آموزش و پرورش منطقه رسیده باشد، ارائه معرفی نامه از محل خدمت (ویژه کارکنان دولت و نیروهای مسلح) با ذکر آدرس محل سکونت کارکنان مزبور از دیگر مدارک برای احراز محل سکونتشان است.
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که متقاضیانی که مدعی هستند با پدر و مادر خود زندگی می کنند، ارائه سند استیجاری یا ملکی به نام پدر یا مادرشان الزامی است افزود: مالکانی که منزلشان به نام همسرشان است می توانند با ارائه این سند نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
به گفته وی افرادی که هیچکدام از این مدارک را ندارند بر اساس محل صدور شناسنامه پلاک وسیله نقلیه دریافت می کنند.
وی در خصوص صدور پلاک وسیله نقلیه برای سازمان ها، کارخانجات و شرکت ها نیز گفت: این دسته از متقاضیان ارائه اساسنامه و روزنامه رسمی که حداکثر 2 سال از تاریخ ثبت آن در روزنامه گذشته باشد الزامی است و پلاک بر اساس شهرستان محل ثبت شرکت با ذکر آدرس دقیق محل فعالیت صادر می شود.
محمدی تصریح کرد: برای این متقاضیان در صورتی که دارای شعبه و یا دفتر در سایر شهرها (به غیر از شهری که سازمان، کارخانه و یا شرکت در آنجا به ثبت رسیده است) باشند، بر اساس مندرجات اساسنامه و روزنامه رسمی آنها با ذکر آدرس دقیق محل شعبه پلاک مالکیت وسیله نقلیه صادر می شود.
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که دفترچه تامین اجتماعی معتبر مربوط به شهرستان محل محل اخذ کد پلاک از دیگر مدارک احراز محل سکونت یا فعالیت مالکان است افزود: در صورت عدم احراز محل سکونت با ارائه مدارک فوق، ارائه مدارک تکمیلی شامل اصل فیش آب یا برق یا گاز به تاریخ روز الزامی است.
وی تصریح کرد: برای ساکنین شهرها و روستاهای مرزی که در زمان جنگ تحمیلی به شهرهای دیگر نقل مکان کرده اند و دارای محل تولد و صدور شناسنامه مغایر با والدین خود می باشند، ارائه خدمات شماره گذاری با ارائه تاییدیه ممهور به مهر شورای محل یا روستا صورت می گیرد.
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در صورت ارائه سایر مدارک توسط متقاضی نظیر فروشنامه منزل مسکونی مربوط به زمین های اوقافی روستایی که به تایید شورای اسلامی محل رسیده، نامه های رسمی از ادارات عشایر و امور روستایی سازمان جهادکشاورزی (عشایر) و... ارائه خدمات صرفا در صورت احراز محل سکونت با نظر مدیر فنی انجام می شود.

منبع: راهور

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محبی:
باسلام. تو رو بخدا راهی پیدا کنید و اینهمه مراجعات مردم بابت گرفتن کد احراز محل سکونت را با راههای ساده تر حل کنید. نظیر ارائه مدارک لازم به نمایندگی های فروش خودرو. اگر لازم است وجههی به نیروی انتظامی داده شود بفرمایید پرداخت می کنیم اما اینهمه با مشکل نوبت گیری اینترنتی و مراجعه حضوری در محل های پر ازدحام وارد نشویم. واقعا انسان را به یاد کشورهایی مانند افغانستان می اندازد.
فرشاد حاج محمدی:
سلام برای احراز محل سکونت میشه به پلیس +10 مراجعه کرد ممنونم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محسن تقی لو:
سلام ایا همراه خواهر خود با اجاره نامه به نام خواهر برای صدور پلاک می تواند پذیرفته شود؟ مرسی
محمد نورسته:
احراز هویت برای خودرو صفر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مهدی حدادی:
عالی
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>