اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

ترمیم کننده بتن (Concrete repair) از جمله مواد پر کننده بتن است که با استفاده از آن می توان به ترمیم و بازسازی سطوح بتنی پرداخت.بتن یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی است که در ساخت بسیاری از سازه های ساختمانی و صنعتی به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالایی که دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

اما بتن هم مانند سایر مصالح ساختمانی زمانی که در معرض عوامل محیطی مثل فشارها، واکنش های شیمیایی و اسیدی، سولفات ها و … قرار گیرد، به مرور زمان استحکام و مقاومت اولیه خود را از دست می دهد و آسیب های بسیاری به آن وارد می شود.

امروزه با استفاده از ملات ترمیمی بتن، این آسیب ها را تا حد زیادی از بین می برند و سعی می کنند تا بتن مقاومت اولیه خود را به دست آورد. مواد تشکیل دهنده ترمیم کننده بتن بر پایه سیمان و ذرات سیلیس، رزین و پلی پروپیلن است و زمانی که با آب ترکیب می شود، بافت خمیری یک دستی را به وجود می آورد که با چسبندگی بالای خود، باعث ترمیم خطوط سطحی و عمقی بتن خواهد شد.

برای استفاده از ترمیم کننده بتن ابتدا باید سطح بتن تمیز و عاری از هرگونه چربی و آلودگی باشد، حال باید پودر ترمیم کننده بتن با آب ترکیب شود تا مایع خمیری یکنواختی به دست آید. مقدار آب مورد نیاز برای ترکیب با این مواد حدود 15 الی 20 درصد وزن پودر استفاده شده است، یا به عبارتی دیگر به ازای هر 20 کیلوگرم ترمیم کننده بتن پودری، حدود 5 لیتر آب استفاده می شود.

از زمان ترکیب پودر با آب تنها 30 دقیقه برای اعمال آن به روی سطح مورد نظر زمان دارید؛ ملات ترمیمی بتن بعد از 30 دقیقه حالتی ژله ای پیدا می کند و فرآیند خشک شدن و عمل آمدن آن شروع شده و به مرور بی استفاده می گردد. ملات آماده شده بهتر است با استفاده از یک کاردک به روی سطح مورد نظر اعمال شود. معمولاً ضخامت مواد پر کننده بتن باید روی سطوح افقی 10 میلی متر و برای سطوح عمودی حدود 50 میلی متر باشد.

ویژگی ها و مزایای ملات ترمیمی بتن

  • مقاومت و چسبندگی بسیار بالا
  • سازگار با هر سطح و هر نوع بتن
  • قابل ارائه در رنگ بندی های مختلف
  • مقاومت بسیار بالا در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی (ذوب و یخبندان)
  • اعمال سریع و آسان
  • کاهش خطاهای ناشی از قالب گیری
  • کاهش هزینه آب بندی

پودر ترمیم کننده بتن دارای رنگ خاکستری است و در بسته بندی هایی با وزن های مختلف ارائه می شود. برای نگهداری بهتر و حفظ کیفیت محصول می توان آن را به دور از تابش نور مستقیم خورشید و در دمای +30 درجه به مدت یک سال نگهداری کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>