اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رودهدر

رودهدر (Roadheader) یک ماشین حفاری تقریباً کوچک است که برای حفر تونلهای زیر زمینی داخل شهری و حفارهای کوچک استفاده می شود. در قسمت جلوی دستگاه یک مته چنگالی چند پره است و به وسیله چرخش این مته حفاری را انجام می دهد و خاکهای حاصله را توسط نوار نقاله به قسمت پشت خود که معمولاً کامیون در آنجا قرار دارد انتقال می دهد.

دستگاه حفاری بازویی رودهدر از گروه دستگاه های حفاری موضعی است. در این دستگاه ها، کله حفاری به مراتب از سطح مقطع حفاری کوچک تر است و حفاری مقطع با حرکت کله توسط یک بازو که به بدنه متصل است تکمیل می شود.

حفر سنگ در تونلسازی توسط ماشین یکی از دو روش اصلی حفر تونل می باشد. روش اول حفر بخشی توسط ماشین های حفار بازویی است که عبارتست از یک بازویی که بر روی آن سر برشی نصب شده ونیروی حفر سنگ توسط آن اعمال می شود.بر روی این سربرشی قلمها یا دندانهای برشی قرار داده شده است.روش دوم حفر تمام رخ تونل توسط ماشینهای حفرتونل یا TBMمی باشد.TBMو کله گاویها یا ماشین های حفار بازویی کاربرد های عمومی و گسترده پیدا کرده اند.

ماشین های حفار بازویی به طور کلی شامل یک بازوی برش دهنده هستند که بر روی یک شاسی کششی و درحقیقت خود کششی سوار شده اند.بارگیری توسط بازوهای جمع کننده حفر سنگ در تونل سازی توسط ماشین یکی از دو روش اصلی حفر تونل می باشد.روش اول حفر بخشی توسط ماشین های حفار بازویی است که عبارتست از یک بازویی که بر روی آن سر برشی نصب شده و نیروی حفر سنگ توسط آن اعمال می شود. بر روی این سربرشی قلمها یا دندانهای برشی قرار داده شده است.روش دوم حفر تمام رخ تونل توسط ماشینهای حفرتونل یا TBMمی باشد.TBMو کله گاویها یا ماشین های حفار بازویی کاربرد های عمومی و گسترده پیدا کرده اند.

قدرت و وزن انعطاف پذیری عملیاتی قابلیت حفر مقاطعی تونلی با شکل های مختلف و قابلیت مانور آن برای ایجاد تقاطع ها در راه های تونلی معدن از جمله خصوصیات اصلی ماشین های حفار بازویی است.ماشین های سبک تر قدیمی (حدود 25 تن یا کمتر)در حفر سنگ های متوسط-سخت با عدم موفقیت مواجه شدند.زیرا لرزش ماشین باعث وارد آمدن خسارت به سرمته ها و اغلب خود ماشین میشد.

در انواع ماشین های سنگین حفار بازویی (90 تن به بالا) تمام قسمت ها از ساختار پیشرفته تر و مستحکم تری برخوردار شده اند و به تناسب آن قدرت ماشین افزایش یافته وهزینه های تعمیر و نگه داری وزمان سرویس تا حد قابل توجهی کاهش یافته و در نتیجه حفر سنگ های سخت تر توسط این ماشین ها از جنبه اقتصادی توجیه یافته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>