اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مینی بیل

مینی بیل ها اندازه کوچک و قدرت مانوری زیادی دارند که می توان انوع ابزار ها را به آن متصل کرد که این ویژگی ها باعث شده که مینی بیل ها به ماشین های همه کاره تبدیل شوند در اینجا برخی از کاربردهای شهری مینی بیل ها را ذکر می کنیم:

تعمیر خطوط فاضلاب: در تعمیرات فاضلاب شهری مینی بیل دقیقا همان کار بیل مکانیکی را با قیمت کمتر و جابه جایی راحتتر انجام می دهد پس استفاده از مینی بیل منطقی تر هست (البته باید در نظر داشت که عمق حفاری مینی بیل بین 70 سانتی متر تا سه متر می باشد)

نصب استخر و حوض: این روزها نصب استخر ها در ویلا ها و نصب حوض ها در مراکز تجاری و حتی امکان شهری بسیار رایج شده است. در این مراکز استفاده از بیل مکانیکی به خاطر اندازه بزرگش مناسب نیست ولی مینی بیل ها خیلی راحت می توانند در فضاهای کوچک کار کنند.

برف روبی: در زمستان زمانی که برف زیادی می بارد به راحتی می توان با نصب یک تیغه مخصوص روی مینی بیل بدون زحمت می توان جاده ها را برف روبی کرد. مینی بیل گزینه بسیار مناسبی برای برف روبی جاده هاست زیرا به راحتی می تواند در فضاهای تنگ دروازه های جای بگیرید یا بدون برخورد با ماشین ها دیگر یا علائم راهنمایی کار برف روبی را انجام دهد.

تخریب سازه های کوچک: در بسیاری از مشاغل نیاز هست که یک سازه کوچک مانند یک سوله یا بخش کوچکی از یک ساختمان تخریب شود. در این حالت مینی بیل گزینه بسیار مناسبی برای تخریب است زیرا به خاطر اندازه کوچکش می تواند به راحتی از درها رد شود و یا در فضاهای کوچک کار خودش را انجام دهند در حالی که بدون استفاده از مینی بیل تخریب این سازه ها باید به صورت دستی انجام شود که کار زمان بری است.

حفاری های کوچک: گاهی اوقات لازم است در یک زمین صعب العبور یا زمینی که دارای شیب زیادی است حفاری انجام شود. در این حالت هم مینی بیل ها گزینه مناسبی برای این نوع حفاری ها هستند زیرا به خاطر اندازه و قدرت مانورشان به راحتی می توانند در زمین های صعب العبور یا شیب دار حفاری انجام دهند در صورتیکه بدون استفاده از مینی بیل این نوع حفاری ها باید به صورت دستی انجام شود که کاری دشوار و زمان بر است. (عمق حفاری مینی بیل ها بین 70 سانتی متر تا سه متر می باشد)

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>