اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروفیل کلافی

پروفیل کلافی در ساخت و سازهای ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت که این نوع پروفیل در ساخت و سازها به عنوان پرکاربردترین پروفیل شناخته می شود. پروفیل کلافی برای موارد مختلفی همچون ساخت ناودانی، درب و پنجره، چارچوب، تیرآهن و... استفاده می شود. برای چنین ساخت و سازهایی می توان از پروفیل های دیگر ساختمانی نیز بهره مند شد اما پروفیل کلافی نیز برای چنین ساخت و سازهایی گزینه ای ایده آل به حساب می آید.

زمانی که جنس پروفیل کلافی را بشناسید، بهتر می توانید با آن کار کنید. این پروفیل ها از فولاد سیاه ST37 تولید می شوند. در واقع برای تولید این پروفیل نیاز به اجرای نورد گرم ورق سیاه دارید. در این شرایط شمش یا بلوم به داخل کوره فرستاده شده و بعد از اینکه تحت تأثیر غلتک های نورد قرار گرفت، به ساختار و فرم مورد نظر تبدیل می گردد.

برای ساخت این پروفیل ها از ابعاد و اندازه های مختلفی استفاده می شود. در همین مرحله برش های لازم بر روی پروفیل کلافی زده شده و این پروفیل برای استفاده در ساخت و سازها به کار گرفته می شود. زمانی که ورق های برش خورده سرد شدند، مرحله آنیل کردن یا بازپخت انجام می گیرد. در ادامه نیز با توجه به غلتک ها و نورد سرد به فرم نهایی تبدیل خواهد شد.

پروفیل کلافی با ابعادی برابر با 6 متر عرضه می گردد. این ابعاد تخمینی برای پروفیل ها می تواند بیش از 6 متر نیز باشد. پروفیل کلافی با ضخامتی برابر با 0/9 تا 2/5 میلی متر عرضه می شود. این ضخامت ها امکان کاربردهای مختلف را برای پروفیل کلافی فراهم می آورد.

پروفیل کلافی از نظر ساختار و شکل ظاهری دارای یک لبه و بیشترین کاربرد آن مربوط به ساخت و تولید درب و پنجره است. پروفیل های کلافی در ساخت و ساز ساختمانی بسیار حائز اهمیت هستند. در واقع این پروفیل به عنوان یک پروفیل پرکاربرد در ساختمان سازی مورد توجه قرار می گیرد.
پروفیل کلافی 509 با ضخامت 2 میلی متر یکی از معروف ترین، محبوب ترین و پرکاربردترین پروفیل های کلافی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>