اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروفیل

روش تولید پروفیل فولادی به این صورت است که ورق های فولادی در دستگاه برش قرار داده می شود و نوار هایی با عرض مشخص را برش می زنند. البته با توجه به شکل و اندازه پروفیل و تولید نهایی در کارخانه توسط دستگاه های نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک برش داده می شود.

یک دستگاه برش ورق فولادی دارای قسمت های مختلف است، مانند: ورق، کلاف گیر، سیستم باز کننده، طوقه های ورق فولادی، قسمت های ذخیره کلاف، صاف کننده ورق، گیوتین و قرقره هدایت کلاف، سیستم کنترل کننده کناره برای تنظیم بهتر، غلتک های تغذیه ورق، غلتک های جدا کننده نوار بریده، دستگاه نگه دارندگی و نوار جمع کن را شامل می شود.

بعد از قرار دادن ورق فولادی (کلاف) بر روی کلاف گیر (که دارای حرکت گردشی است) و کلاف گیر (که در حال چرخیدن است) طوق سر ورق باز می شود و زیر غلتک های صاف کننده قرار می گیرد که باعث تخت و صاف شدن ورق (کلاف) می شود.در مراحل بعد محصول از گیوتن (اره اتوماتیک یا دستگاه برش) شتاب دهنده و میز تخلیه عبور کرده و پروفیل فولادی یا قوطی آماده می شود.

ابعاد تولید پروفیل فولادی و قوطی با توجه به موارد مصرفی در اندازه و ضخامت متفاوت است. ضخامت پروفیل با توجه به استاندارد ها از 0.5 میلیمتر به بالا شروع می شود. سایز 0.5 در صنایع سبک، سایز 2 تا 3 در صنایع ساختمان سازی و 4 میلیمتر به بالا در صنعت کاربرد دارند.

روش تهیه قوطی های فلزی یا پروفیل قوطی به ماده اولیه بستگی دارد. این قوطی ها به انواع آهنی، استیل و آلومینیوم تقسیم بندی می شود. پر کاربرد ترین پروفیل قوطی از جنس آهن است که در صنایع مختلف ساختمان سازی، درب و پنجره و... استفاده می شود.

در ابتدا رول های ورق فولاد به وسیله دستگاه برش به نوار هایی با عرض مشخص برش زده می شود. بعد به دستگاه فرمینگ وارد شده و با فشار به شکل لوله در آمده و جوش داده می شود. در پایان با عبور از غلتک سایزینگ شکل قوطی را به خود می گیرد.ورق هایی که برای تهیه پروفیل قوطی استفاده می شود ابتدا به صورت کلاف است. این کلاف ها باید با دستگاه های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک برش داده و سپس برای تولید نهایی آماده

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>