اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

متاکریلات

متیل متاکریلات به عنوان اسید MMA یا متیل متاکریلیک نیز شناخته می شود و متعلق به گروه ترکیبات آلی است که به عنوان استرهای انوآت شناخته می شوند. این ترکیب به عنوان یک مایع، محلول (در آب) و یک ترکیب بازی بسیار ضعیف (اساساً خنثی) وجود دارد. در داخل سلول، متیل متا آکریلات در درجه اول در سیتوپلاسم قرار دارد. این ترکیب را می توان از اسید متا آکریلیک بیوسنتز کرد. MMA دارای طعم اکریلیک، معطر و میوه ای است.

مونومر متیل متا آکریلات به عنوان یک مایع بی رنگ و شفاف ظاهر می شود که کمی در آب حل می شود و روی آب شناور می شود. بخارات آن سنگین تر از هواست و چشم و سیستم تنفسی را تحریک می کنند.

ظروف حاوی آن باید به شدت عایق بندی شده و یا در یخچال حمل شوند. یک بازدارنده مانند هیدروکینون، هیدروکینون متیل استر و دی متیل تی-بوتیل فنل برای جلوگیری از شروع پلیمریزاسیون همیشه به آن اضافه می شود. در صورت گرم شدن یا آلودگی با اسید یا باز قوی این ماده شیمیایی ممکن است با واکنش گرمازا پلیمری شود. اگر پلیمریزاسیون در داخل یک ظرف انجام شود، ممکن است ظرف منفجر شود.

این پلیمرها به عنوان رزین های قابل حمل در آب، حلال و پراکندگی برای این کاربردها تولید می شوند. رزین های متیل متاکریلات-بوتادین-استایرن (MBS) به عنوان اصلاح کننده های ضربه برای پی وی سی شفاف و سفت و سخت مورد استفاده قرار می گیرند که نمونه آن بطری ها هستند.

علاوه بر این MMA می تواند تا حدی جایگزین مونومر استایرن در رزین های پلی استر غیر اشباع شود تا مقاومت در برابر آب و هوا و عمر طولانی تر در فضای باز داشته باشد. برای محصولاتی مانند تابلو، صفحه نمایش، محفظه حمام آبگرم و سطوح رومیزی، و همچنین چراغ های خودرو و وسایل روشنایی، می توان پلیمریزاسیون MMA را به شکل جامد در آورد.

این ترکیبات همچنین به عنوان چسب های مهندسی کاربرد دارند. اینها چسب های مایع، واکنشی و بادوام برای اتصال انواع مختلفی از بسترها هستند که از مونومر MMA با PMMA تشکیل شده اند. سیستم های رزین واکنش پذیر MMA با ویسکوزیته کم و به سرعت عمل می کنند و برای آب بندی و پر کردن ترک ها و منافذ سطح و سازه های بتونی بسیار موثر هستند. سایر کاربردهای کوپلیمر MMA شامل لخته سازهای معدنی، پلیمرهای تثبیت کننده خاک، تولید مواد ضد آب و مایعات حفاری میدان نفتی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>