اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اتیلن

واکس پلی اتیلن می تواند به صورت پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) یا پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) باشد. به طور کلی، HDPE متراکم و متبلورتر است، بنابراین اگر راهی برای تعیین این خواص دارید می توانید این دو را از یکدیگر تشخیص دهید.

شما همچنین می توانید از روش های مختلفی برای شناسایی موم PE از مواد دیگر استفاده کنید. مشاهده، لمس، بو و غیره این موم شبیه ورق های پلاستیکی است. این ماده زرد نیمه شفاف و دارای سطح براق است. اگر مواد را برش دهید، نه ناخالصی وجود دارد و نه جدایی.

این ماده دارای خواص روانکاری است که با لمس آن را احساس می کنید. در دمای اتاق، موم PE شکننده و ترد است و این برخلاف نوع جعلی است که خشن و چرب است.اگر می خواهید اصل بودن آن را امتحان کنید می توانید پنج دقیقه آن را در آب بجوشانید، واکس PE واقعی تغییر شکل نمی دهد. اگر موم حاوی پارافین یا هر گونه ناخالصی دیگر باشد، با تغییر شکل آن را تشخیص خواهید داد.

این موم به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب در طیف گسترده ای از صنایع کاربرد دارد. از آنجا که این ماده می تواند طیف وسیعی از نقاط ذوب، تراکم و سایر خصوصیات را داشته باشد، قابل درک است که چرا از آن به طور گسترده استفاده می شود.

قابلیت امولسیون شدن به ویژه در صنعت نساجی بسیار مهم است. این ماده همچنین در پوشش کاغذ، مواد کمکی چرم، مداد رنگی و مواد آرایشی استفاده می شود. نوع غیر امولسیون پذیر بیشتر در چاپ جوهر، کنسانتره های رنگدانه ای و رنگ ها استفاده می شود.

در بخش نساجی، این ماده احتمالاً بیشترین کاربرد را دارد زیرا امولسیون های ساخته شده از این موم نرم کنندگی پایداری را ارائه می دهند. در حالی که این امولسیون ها در برابر اسیدها و سایر مواد شیمیایی مقاومت می کنند، با پارچه سازگار هستند و باعث زرد شدن پارچه ها، تغییر رنگ و احتباس کلر نخواهند شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>