اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلیمر

با افزایش علم و پیشرفت فوق العاده تکنولوژی عایق های حرارتی، صوتی و رطوبتی تولید شده با مواد پلیمری روز به روز در حال پیشرفت است. این عایق ها بستگی به نوع و کاربردشان از گرما، جا به جایی، همرفتی، رطوبت، صوت و تشعشع جلوگیری می کند.انواع عایق ساختمانی پوششی از متریال های مختلف است که بر روی سقف، کف و دیوارها اجرا می شود و باعث جذب و یا کنترل صدای محیطی، جلوگیری از نفوذ و یا خارج یا وارد شدن حرارت از فضای ساختمانی مورد نظر و یا آب بندی ساختمان در برابر ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان می شود.

استفاده از انواع عایق ساختمانی باعث افزایش طول عمر ساختمان و کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود. عایق های استفاده شده در ساختمان در انواع مختلف رولی، پانلی و پوشش رنگ برای تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و… به کار می رود. انواع عایق ساختمانی از نظر عملکرد و کاربرد به عایق حرارتی، عایق رطوبتی و عایق صوتی تقسیم می شود که هرکدام انواع مختلفی دارند و امروزه استفاده از مواد پلیمری در انواع عایق ها نقش زیادی را ایفا می کند.

زندگی و شرایط مدرن امروزی، افراد را در معرض صدا های مزاحم زیادی قرار می دهد که می تواند بر روی آرامش، سلامت و حتی تمرکز افراد و کارایی شان تأثیر منفی بگذارد. عایق بندی صوتی، از راهکار های اصلی ارائه شده در این زمینه است که امروزه در سطح گسترده ای به کار می روند. عایق کاری صوتی به اقدامات و اضافه کردن المان هایی به منظور جلوگیری از ورود و یا انتقال صوت به داخل فضای مورد نظر گفته می شود.

در گذشته برای عایق بندی صوتی ساختمان ها از مصالح مشخص و محدودی برای عایق بندی سطوح کف، دیوار و سقف فضا های ساختمان ها استفاده می شد و این عملیات باید در حین ساخت صورت می گرفت. اما امروزه عایق صوتی به فرم های بسیار متنوعی در فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر المانی ساختمانی و مصالح مانند، تحت عنوان المان هایی روکار در کف، سقف، دیواره ها و یا به عنوان المان هایی دوکاره و دکوراتیو نیز استفاده می شوند.

عایق های حرارتی به میزان قابل توجه ای مانع تبادل حرارت می‍شود وهزینه های گرمایش وسرمایش و فضاهای داخلی را تا حد زیادی کاهش می دهند. عایقکاری نقش بسیار مهمی در جلوگیری از اتلاف گرما در فصل زمستان و خنک نگه داشتن فضای داخلی در فصل تابستان دارد. عایق های حرارتی پلیمری نسل جدید عایق های حرارتی هستند که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ منابع انرژی برای استفاده آیندگان به پاکی محیط زیست نیز کمک می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>