اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از الحاق یک فروند اسکله فلزی شناور جدید به بندرگاه هرمز در راستای توسعه زیرساخت های ایمن تردد مسافران و گردشگران دریایی در این جزیره رنگین کمانی خبر داد.

اسکله های بندرگاه هرمز

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، محمدرضا پوررجبی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: شرایط ایده ال استان هرمزگان به ویژه در ماه های پایانی سال فرصتی است تا هموطنان ضمن تجربه سفرهای دریایی، بازدید از جزایر استان به ویژه جزیره هرمز به عنوان بهشت زمین شناسی ایران را در برنامه سفر خود قرار دهند.

وی افزود: استقبال بازدیدکنندگان از این جزیره زیبا باعث شد تا ساخت و الحاق یک فروند اسکله جدید فلزی باهدف افزایش ظرفیت جهت پهلوگیری شناورها و کاهش زمان انتظار مسافران جهت سوار و پیاده شدن در دستور کار این اداره کل قرار گیرد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بابیان این که این اسکله فلزی از نوع پاندون فولادی بوده و قابلیت پهلوگیری هم زمان دو فروند شناور مسافری را میسر می سازد، افزود: مراحل عملیات نصب این اسکله شناور شامل تهیه و کوبش هشت عدد شمع فولادی، ساخت پل دسترسی و احداث فونداسیون بتنی است.

وی اضافه کرد: این اسکله شناور با اعتبار هفت میلیارد ریال با تکیه بر دانش و توان فنی متخصصان ایرانی از محل منابع داخلی سازمان بنادرودریانوردی طی دو ماه ساخته شده و عملیات نصب آن اواخر روز بهمن ماه امسال به پایان رسید.

پوررجبی گفت: با نصب این اسکله، تعداد اسکله های بندرگاه چند منظوره هرمز به هشت فروند رسیده و شاهد افزایش قابل ملاحظه ظرفیت مسافر و گردشگر دریایی و تسریع در عملیات سوارشدن و پیاده شدن و کاهش زمان انتظار خواهیم بود.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: هرمز که به «جزیره رنگین کمانی خلیج فارس» و «بهشت زمین شناسی ایران» در میان گردشگران و دوست داران طبیعت گردی شهره است، همه ساله میزبان جمعیت انبوهی از مسافران دریایی و علاقه مندان به بوم گردی است.

وی اضافه کرد: سازمان بنادرودریانوردی با انجام اقداماتی قابل توجه نظیر توسعه زیرساخت ها، نصب اسکله های متعدد و لایروبی کانال های دسترسی این بندرگاه، بستر مناسب را جهت سفر ایمن دریایی بازدیدکنندگان از دیدنی های این جزیره منحصربه فرد را فراهم کرده است.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>