اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیرآهن

از نکات بسیار مهم در خرید آهن آلات، چگونگی حمل و نقل و هزینه مربوط به آن می باشد. انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای حمل و نقل آهن آلات بسیار اهمیت دارد. تیرآهن و حمل و نقل تیرآهن نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از نکات مهم بعد از خرید تیرآهن، حمل و نقل آن می باشد.

تیرآهن پروفیلی است که وظیفه آن تحمل تنش های حاصل از نیروی برشی و لنگر خمشی است. بیش ترین کاربرد تیرآهن در صنعت ساختمان سازی می باشد. تیرآهن بر اساس نسبت بال و عرض ها به انواع مختلفی تقسیم می شود. با توجه به کاربرد زیاد تیرآهن در صنعت ساخت و ساز بنابراین خرید تیرآهن نیز از رونق زیادی برخوردار است.فاکتورهای مهم در خرید تیرآهن عبارتند از:

  • حمل و نقل جاده ای
  • حمل و نقل ریلی
  • حمل و نقل دریایی
  • حمل و نقل کانتینری
  • حمل و نقل ترکیبی

سازمان حمل و نقل کشوری سالانه تعرفه هایی را برای حمل و نقل بار اعلام می نماید. مسافت و وزن بار از عوامل تأثیرگذار در تعرفه های این سازمان حمل و نقل کشوری هستند. لازم به ذکر است شما تنها می توانید عامل مسافت را تغییر دهید و عامل هزینه بار از دسترس شما خارج می باشد. البته نوع وسیله نقلیه نیز می تواند در هزینه حمل و نقل تأثیر به سزایی داشته باشد.

همان گونه که گفته شد هر ساله سازمان حمل و نقل کشوری تعرفه هایی را برای حمل و نقل اعلام می کند و مسافت تنها عاملی است که می تواند در هزینه تمام شده حمل و نقل تأثیر داشته باشد. مسافت حمل تیرآهن تا مقصد یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت نهایی تیرآهن و انتخاب روش حمل و نقل می باشد.

شما می توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی مقصد و شناخت کارخانه های تولیدی تیرآهن، نزدیک ترین محل را انتخاب و خرید تیرآهن را انجام دهید. توصیه می کنیم در هنگام خرید تیرآهن مورد نیاز به این نکته توجه کنید که کارخانه ای را انتخاب نمایید که به مقصد شما نزدیک تر باشد.

براساس آمار ارائه شده توسط سازمان حمل و نقل کشوری در انتخاب نوع روش حمل و نقل، حمل و نقل جاده ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دلیل آن نیز مشخص است، هزینه حمل و نقل جاده ای نسبت به روش های دیگر کمتر می باشد و زمان رسیدن بار به دست خریدار نیز کوتاه تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>