اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آهن سفید

آهن سفید یا همان آهن گالوانیزه، از مدت زمان های طولانی در موارد بی انتهایی مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته است. اما در سال های اخیر بوده است که این نوع آهن به عنوان گزینه ای برای جایگزینی آهن سنتی محبوب واقع شده است و به همین خاطر بوده است که کاربرد آن دامنه بسیار گسترده ای پیدا کرده است و جزء جدا نشدنی از مصالح ساختمانی شده است.

آهن سفید پیش از آنکه اساساً به عنوان آهنی شناخته شود که گالوانیزه شده و در برابر آب و هوا مقاوم است، آهن معمولی بوده و ویژگی های متفاوتی داشته است. در خارج از آهن معمولی، یک لایه محافظ از جنس می پوشانند تا گالوانیزه شود.

آهن ساده به طور بالقوه می تواند تأثیر پذیر از هوا و آب باشد، یعنی زمانی که در مجاورت اکسیژن و رطوبت قرار بگیرد، ممکن است دچار خوردگی و زنگ زدگی بشود و بعد از گذشت مدتی کیفیت آن تغییر پیدا کند و دیگر مانند حالت اول نشود. به همین دلیل است که آهن ساده را گالوانیزه می کنند تا با این روش ساده به طور موثر از آهن محافظت کنند و برای محافظت از آن عواملی مانند آب و هوا را در برابر این نوع آهن بی اثر گردانند.

استفاده از ورق های سفید در نماهای ساختمان ها، نه تنها زیبا بوده بلکه در عین سادگی، حس به روز بودن را به بیننده منتقل می کند. نوع رنگ به کار رفته در این ورق و درخششی که دارد، در نگاه اول حس تمیزی و پاکیزگی را به بیننده الهام می کند، به همین دلیل این ورق ها در مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتر کاربرد دارند و استفاده می شوند. ورق سفید با کیفیت بالایی رنگ می شود و برای این کار از سیستم های بسیار پیشرفته استفاده می شود بنابراین این ورق در برابر آلودگی های صنعتی و شرایط نامساعد جوی بسیار مقاوم است.

از ویژگی های دیگر ورق های سفید می توان به ویژگی تمیز ماندن این ورق ها اشاره کرد که موجب می شود از شستشو بی نیاز باشد. همچنین در صورت نشستن گرد و غبار روی سطح این ورق ها، با باران و آب به راحتی از روی سطح شسته می شود. از ویژگی های مثبت دیگر این ورق ها می تواند به قابلیت مقاومت آن ها در برابر ترد شدگی و زرد شدگی اشاره کرد.تولید آهن سفید فرایند زیر را سپری می کند:

  • فولاد در محلول چربی زدایی تمیز می شود.
  • پس از تمیز شدن، فولاد با قرار گرفتن در اسید سولفوریک گرم رقیق می شود.
  • سپس فولاد در یک محلول آبی (به طور معمول کلرید روی - آمونیوم) شار می شود.
  • پس از شار، فولاد از طریق غوطه وری در یک گودال روی مذاب گالوانیزه می شود.
  • پس از آن، فولاد از نظر سازگاری و پوشش کامل بررسی می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>