اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورق فرمینگ

به طور معمول فولاد یا آلومینیوم - و ورق فلز نقش مهمی در صنایع ساخت و ساز و تولید دارد. در صنعت ساخت و ساز، به عنوان پنل برای ساختمان ها و خانه ها استفاده می شود. در صنعت تولید، از ورق فلز برای قطعات خودرو، ماشین آلات سنگین و سایر موارد استفاده می شود. با این حال، هنگام ساخت ورق فلز، شرکت ها اغلب از یک یا چند فرآیند تشکیل زیر استفاده می کنند.

پیچش یا حلقه زنی

پیچش یا حلقه زنی یک فرآیند تشکیل ورق فلز است که برای صاف کردن لبه های تیز و ناهموار ورق فلز استفاده می شود. ورق فلز پس از تولید ابتدا حاوی لبه های تیز با "سوراخ" است. پیچش یا حلقه زنی یک فرآیند تشکیل است که شامل ورق زدایی ورق برای تولید لبه های صاف است.

خم شدن

یکی دیگر از روندهای معمول تشکیل ورق فلز خم شدن است. شرکت ها به طور معمول خم شدن روی ورق فلز را با استفاده از فشار ترمز یا پرس ماشین مشابه انجام می دهند. ورق فلز بر روی یک بلوک قالب قرار می گیرد. خم شدن در واقع سوراخهایی را در ورق فلز ایجاد نمی کند. بلکه با "خم کردن" ورق فلز به شکل قالب شکل می گیرد.

اتو کردن

برای رسیدن به ضخامت یکنواخت، ورق نیز ممکن است اتو شود. به عنوان مثال، بیشتر قوطی های آلومینیومی از آلومینیوم اتو شده ساخته شده اند. در حالت خام، ورق آلومینیوم برای قوطی های نوشیدنی بسیار ضخیم است، بنابراین برای دستیابی به ترکیب نازک و یکنواخت اتو می شود. اتو کردن شامل استفاده از منگنه برای تحمیل ورق فلز بین دو قالب است.

برش لیزری

برش لیزری در سال های اخیر به یک روند تشکیل ورق فلز به طور فزاینده ای رایج تبدیل شده است. با برش لیزری، ورق فلز در معرض لیزر پرقدرتی قرار می گیرد که سوراخ های فلز را می سوزاند. این یک روش برش سریعتر و دقیق تر است که حتی می تواند با استفاده از دستگاه برش لیزری رایانه ای کنترل شده عددی (CNC) به صورت خودکار انجام شود.

هیدروفرمینگ

فرآیند شکل گیری ورق فلز که کمتر شناخته شده است، تشکیل هیدروفرمینگ است. مانند رسم عمیق، فرم هیدروفرمینگ شامل کشش جای خالی روی قالب است. بنابراین، تفاوت بین هیدروفرمینگ و رسم عمیق چیست؟ تفاوت کلیدی بین این دو فرایند این است که رسم عمیق نیاز به کاهش چندین کشش دارد، در حالی که هیدروفرمینگ فقط در یک مرحله انجام می شود.

پانچ کردن

سرانجام، پانچ کردن یک فرآیند تشکیل ورق فلز است که شامل استفاده از یک مجموعه پانچ و قالب برای ایجاد سوراخ در ورق فلز است. ورق فلز بین پانچ و قالب قرار می گیرد. بعد، منگنه به پایین و از طریق ورق فلز فشار می دهد تا یک سوراخ ایجاد شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>