اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیبر کربن

فیبر کربن از الیاف واقعاً نازکی تشکیل شده است که به هم تابیده و نخ تشکیل می شود. این نخ، دوباره در پارچه ای بافته می شود، پارچه الیافی نامیده می شود. این پارچه در انواع بافت ها موجود است.

ورقهای کربن سبک تر از 3000 تا 6000 الیاف نازک در یک نخ دارند. ورق های کربن سنگین تر، می توانند در هر نخ تا 12000 الیاف نازک داشته باشند. پوسته های پلی استر اگرچه از کربن نیز ساخته شده اند، اما از پلیمرهای کربنی و پلاستیکی ساخته شده اند. ورق های پلی کربنات عمدتا برای مکان های تجاری با مواد شفاف استفاده می شود.

انواع مختلف ورق های الیاف دارای ویژگی های مقاومت مختلف هستند. متداول ترین انواع ورقهای پارچه ای کربنی عبارتند از: بافت ساتن مهار، بافت ساده، یک طرفه و بافت گره. قبل از خرید یک بافت، دو نکته وجود دارد که باید در مورد آنها بخاطر بسپارید. آن هم عملکرد و ظاهر آنها هستند.هر بافت متفاوت است و افراد تمایل دارند بافت را با ظاهری متناسب با نوع وظیفه خود انتخاب کنند. همچنین استحکام محصول نیز به نوع بافت انتخاب شده بستگی دارد.

اگر یک بافت یک طرفه در نظر بگیرید، در جهت الیاف بسیار محکم خواهد بود، اما در غیر این صورت ضعیف است. اما اگر به دنبال مقاومت یکنواخت هستید، پس بافت های ساده بهتر خواهد بود.بنابراین، نکته این است که ورق های کربنی که استفاده می کنید به شکل ظاهری و عملکرد آنها بستگی دارد.

یک ورق الیاف کربن یا تخته فیبر کربن درست کنید، پارچه الیاف کربن قبل از گرم شدن در دمای بالا با رزین های اپوکسی ترکیب می شود. سپس، چندین قطعه پارچه روی قالب لایه لایه می شود تا تکه هایی در اندازه های مختلف ساخته شود، اما کمترین، آنها گرم می شوند تا رزین در تمام لایه ها تزریق شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>