اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ورق کربن


معایب ورق های کربن

اگر یک ورق الیاف کربن تحت فشار قرار گیرد و فراتر از توانایی مقاومت خود فشرده شود، در نتیجه شکسته می شود یا می شکند. همچنین در اثر ضربه زیاد شکسته خواهد شد. اگر با چکش به آن بزنید، یک ورق کربن ترک می خورد. هنگامی که در ماشین آلات استفاده می شود، می توان سوراخ هایی را در فیبر کربن ایجاد کرد که احتمال شکستگی را افزایش می دهد.

از آنجا که فیبر کربن از مواد با کیفیت بالا است، هزینه ورق های کربن هنوز بسیار بالا است. حتی اگر قیمت ها در چند سال گذشته کاهش یافته باشد، تقاضا به اندازه کافی افزایش نیافته است که باعث افزایش قابل توجه عرضه شود. بنابراین، قیمت ها احتمالاً ثابت خواهند ماند.

مزایای ورق های فیبر کربن

سبک

تراکم فیبر کربن کم است، بنابراین بسیار سبک است. ورق کربن به دلیل نسبت مقاومت به وزن بالا، بهتر از فولاد در نظر گرفته می شود.یک مسئله در مورد مواد صنعتی این است که آنها تمایل به انبساط دارند و یا در تغییرات دما منقبض می شوند، که عملکرد کلی صنعت را مختل می کند. ورق الیاف کربن چنین کاری نمی کند. بسیار کمتر از مواد دیگر و منبسط می شود.

مقاومت کششی بالا

وقتی صحبت از مقاومت در برابر کشش می شود، ورق کربن یکی از مستحکم ترین در میان سایر الیاف و ورق های تجاری است. ورق های کربن به سختی قابل خم شدن یا کشش هستند.ورقهای فیبر کربن به راحتی سایر مواد فرسوده نمی شوند. دلیل آن این است که آنها خاصیت خستگی استثنایی دارند

مقاوم در برابر خوردگی

اگر ورق الیاف کربن با رزین مناسب ساخته شود، یکی از مقاوم ترین در برابر خوردگی مواد در بازار خواهد بود.ورق های کربنی رساناهای خوبی برای برق هستند و این خاصیت دامنه کاربرد آنها را افزایش می دهد.در صورت استفاده از رزین های مناسب، ورق های کربن نیز در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم خواهند بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>