اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیبر کربن

از ورق های کربن می توان در بسیاری از برنامه های مختلف استفاده کرد؟ در اینجا برخی از آنها وجود دارد. ورق های الیاف کربن بر روی ورق های هر ماده دیگر در ساخت قطعات ربات برتری دارند. ورق کربن این ربات را قادر به سبک وزن بودن و حرکت سریع می کند. همچنین، ارزان تر و مقرون به صرفه است.

به دلیل سبک بودن از آنها برای ساخت قطعات ماشین آلات نیز استفاده می شود. ورق های کربن به وزن دستگاه اضافه نمی شوند.قاب های هواپیماهای بدون سرنشین با استفاده از ورق های کربن ساخته می شوند. استفاده از ورق های کربن از بسیاری جهات به هواپیماهای بدون سرنشین کمک می کند. ورق های کربن با توجه به سادگی شکل آنها، به راحتی قابل پردازش و قالب گیری هستند.

از ورق های کربن به دلیل جذابیت بصری در ساخت دسته چاقو استفاده می شود.همچنین از ورق های کربن به دلیل ظاهر دلپذیرشان برای ساخت جواهرات و سایر وسایل تزئینی استفاده می شود.آنها به دلیل وزن و قدرت خود در صنعت هواپیما نیز محبوبیت پیدا می کنند. از ورق های کربن به دلیل خاصیت محافظتی که دارند، در ساخت قایق ها و شناورهای دیگر نیز استفاده می شود.

ورقهای کربن سبک تر از 3000 تا 6000 الیاف نازک در یک نخ دارند. ورق های کربن سنگین تر، می توانند در هر نخ تا 12000 الیاف نازک داشته باشند. پوسته های پلی استر اگرچه از کربن نیز ساخته شده اند، اما از پلیمرهای کربنی و پلاستیکی ساخته شده اند. ورق های پلی کربنات عمدتا برای مکان های تجاری با مواد شفاف استفاده می شود.

انواع مختلف ورق های الیاف دارای ویژگی های مقاومت مختلف هستند. متداول ترین انواع ورقهای پارچه ای کربنی عبارتند از: بافت ساتن مهار، بافت ساده، یک طرفه و بافت گره. قبل از خرید یک بافت، دو نکته وجود دارد که باید در مورد آنها بخاطر بسپارید. آن هم عملکرد و ظاهر آنها هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیر مہدی:
قیمت الیاف کربن چقدر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>