اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورق

هرچه گل یک ورق کمتر باشد کیفیت آن بالاتر است و از نظر محیط زیستی مناسب تر است. به طوری که در آینده تمامی کارخانجات موظف هستند ورق بدون گل تولید کنند که برای حفظ محیط زیست مناسب تر باشدگالوانیزه یا ورق گالوانیزه در طی یک فرآیند نورد گرم از طریق ایجاد یک لایه سطحی فلز بر روی ورق­ های فولادی و آهنی ایجاد می­گردد.

محصول نهایی این فرآیند ورق فلزی محافظ در برابر انواع آسیب دیدگی، خوردگی و خراشیدگی می­باشد.در طی فرآیند گالوانیزاسیون ورقه­ های آهنی وانی از فلز روی غوطه ور می­شود و یک لایه محافظ بر روی سطح فلز ایجاد می­شود. به همین دلیل مزیت ورق گالوانیزه نسبت به سایر ورق­ های فولادی داشتن مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی می­باشد.

در ورق های گالوانیزه فلز روی به عنوان یک محافظ از خوردگی و اکسید شدن ورق آهن جلوگیری می­کند. هرچه فلز روی استفاده شده در سطح ورق بیشتر باشد ورق و درنهایت مقاومت ورق در برابر عوامل محیطی مانند زنگ زدگی و خوردگی بیشتر است.

ورق روغنی از جنس فولاد می­باشد که در مجاورت رطوبت زنگ زده و خورده می­شوند. در برخی کشور­هایی مانند کشور برزیل و کشورهایی که رطوبت هوای آن بالا می­ باشد تولید ورق گالوانیزه روغنی بیشتر رواج دارد.ورق ­های گالوانیزه در واقع همان ورق­ های روغنی هستند که سطح آن ها به منظور جلوگیری از خوردگی با یک لایه فلز روی پوشانده می شود و همین امر جلای چرب به آن می­ دهد.

در واقع گالوانیزاسیون ورق روغنی دوام و استحکام ورق­ها را بالا می برد و سدی است که در برابر عناصر خورنده از فلز پایه محافظت می­کند. و همین موضوع باعث تولید ورق های گالوانیزه چرب در برخی مناطق می شود.معمولا بزرگ ترین تهدید برای سازه­های فولادی رطوبت است. ساختمان های فلزی در برابر صدمات یا آسیب­ هایی مانند آتش سوزی، طوفان و باران­ های سیل آسا بسیار مقاوم هستند؛ با این حال اگر به خوبی پوشش داده نشوند رطوبت در طولانی مدت باعث زنگ زدگی آن­ها می­ شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>