اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوتیل استات

رایج ترین روش تولید استات بوتیل توسط استری شدن بوتانول و استیک اسید است که سپس توسط کاتالیزوری مانند اسید سولفوریک گرم می شود. در این واکنش اگر از ایزومر بوتانول استفاده شود، شما ایزومری از بوتیل استات خواهید داشت.بوتیل استات یک استر است و استرها با اسیدها واکنش می دهند تا گرما را همراه با الکل ها و اسیدها آزاد کنند.

اسیدهای اکسید کننده قوی ممکن است یک واکنش شدید ایجاد کنند که به اندازه کافی گرمازا باشد تا محصولات واکنش را مشتعل کند. گرما همچنین با اثر متقابل استرها با محلولهای سوزاننده ایجاد می شود. هیدروژن قابل اشتعال با اختلاط استرها با فلزات قلیایی و هیدریدها تولید می شود. این ماده به بسیاری از پلاستیک ها حمله می کند.

بوتیل استات مایعی بی رنگ یا مایل به زرد است که به شدت بوی میوه ای می دهد. سوزش و سپس طعم شیرین آن یادآور طعم آناناس است. این ترکیب با عوامل اکسیدکننده قوی، اسیدهای قوی و بازهای قوی سازگار نیست.این ترکیب با اتانول، اتیل اتر و کلروفرم قابل اختلاط است و بسیاری از پلاستیک ها و رزین ها را حل می کند. به طور تجربی تعیین و تشخیص غلظت آستانه بو به ترتیب 30 میکروگرم در متر مکعب (ppm 3/6) و 18 میکروگرم در متر مکعب است.

این ماده به طور طبیعی در بسیاری از میوه ها یافت می شود و در تولید خوراکی هایی مانند پنیر، بستنی، شیرینی ها و کالاهای پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد.از آنجاییکه این ماده دارای بوی میوه ای خاصی است می تواند به عنوان ادویه ترشی جات استفاده شود. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان ماده خشک کننده سریع مواد حساس به نور نیز استفاده کرد.

این ماده در صنایع غذایی به عنوان یک ماده طعم دهنده و خصوصا برای ایجاد طعم سیب و موز در آب نبات ها و آب میوه ها استفاده می شود. جالب است بدانید که طعم دلپذیر سیب ها خصوصا سیب سرخ از این ماده نشأت می گیرد. بوتیل استات به دلیل حلالیت کم در آب برای تولید جوهرهایی که برای مارک کردن سبزیجات و میوه ها استفاده می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

این ترکیب در صنایع رنگ / لاک، پوشش، مواد آرایشی، چرم، پاک کننده و صنایع دارویی کاربرد دارد. متداول ترین کاربرد صنعتی استات بوتیل در تولید لاک و رنگ (به دلیل فراریت کم) و به عنوان حلال است. علاوه بر این، این محصول در تولید چرم مصنوعی، چسب، پلاستیک و پوشش های سخت و روکش های سطحی استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>