اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوتیل

ذخیره سازی باید در یک مکان خنک، خشک و دارای تهویه مناسب و به دور از سایر عوامل اکسید کننده و اسیدهای قوی صورت بگیرد. استات بوتیل باید در معرض تابش مستقیم آفتاب، گرما و شعله های آزاد قرار نگیرد و در ظروف کاملا بسته مانند مخازن ساخته شده از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم یا فولاد کربنی نگهداری شود.ظروفی که باز می شوند باید با درب بسته و در سطح زمین نگه داشته شوند تا از ریختن و نشت آنها جلوگیری شود.

اطمینان از جلوگیری از ورود استات بوتیل به فاضلاب ها، زیرزمین ها یا آبراهه ها و سرکوب بخارات آن در صورت لزوم برای کاهش گسترش خطر، مهم است.اطلاعات نسبتا کمی در مورد تأثیر بوتیل استات بر سلامت انسان ها در دسترس است. این ماده شیمیایی در تماس با پوست باعث ایجاد بثورات جلدی شده و مشکلات تنفسی و سوزش چشم ها نیز از عوارض قرار گرفتن در معرض این ماده شیمیایی است.

در مقایسه با دیگر ترکیبات آلی مشابه، فرض بر این است که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض غلظت های بالا بوتیل استات باعث آسیب به سیستم عصبی می شود. از آنجا که بیشتر افراد با بوتیل استات خالص روبرو نمی شوند ریسک بسیار کمی برای این عوارض وجود دارد مگر کارگرانی که در صنایع مختلف هر روز با این ماده شیمیایی در تماس هستند.

بوتیل استات در صورت بلع سمیت کمی دارد و مقدار کم آن نمی تواند مشکلی ایجاد کند. در هر صورت آسپیراسیون این ماده به ریه ها در حین بلع یا استفراغ می تواند باعث آسیب ریوی و مرگ شود. بنابراین در صورت بلعیده شدن نباید فرد را وادار به استفراغ کنید.

برای جلوگیری از تماس با پوست و چشم باید از تجهیزات محافظت شخصی از جمله عینک و دستکش لاستیکی یا پی وی سی استفاده شود. برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بخارات، باید کنترل های مناسب شامل تهویه طبیعی یا کافی انجام شود. برای اطلاعات بیشتر به SDS محصول مراجعه کنید.

استات بوتیل هم با آتش و هم در واکنش با هوا و آب جزء مواد به شدت قابل اشتعال طبقه بندی می شود. این ماده تحت دمای بالا و شعله های آتش به راحتی قابل اشتعال است. بخارات آن نیز سنگین بوده و می تواند به یک منبع احتراق منتقل شده و با هوا مخلوط های انفجاری تشکیل می دهند بنابراین باید در مراحل کار و توزیع این ماده احتیاط های لازم انجام شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>