اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برموکول

محصولات برموکول همگی بر پایه سلولز هستند و از چوب یا پنبه به دست می آیند. این محصولات محلول در آب هستند و محلول های کلوئیدی را تشکیل می دهند و کاربردهای مختلفی دارند اما عمدتاً در رنگ های بر پایه آب و در ساخت و ساز کاربرد دارند.

تولید ملات سیمان

برموکل خاصیت جذب آب بسیار خوبی دارد بنابراین با استفاده از آن می توان جذب آب در مواد جاذب را کاهش داد. خاصیت جذب آب عالی این ماده شیمیایی به فاکتورهای مختلفی مانند سطح ویسکوزیته و حلالیت و همچنین دمای اطراف و سایز ذرات بستگی دارد. به عنوان مثال ذرات ریزتر برموکول به دلیل انحلال بیشتر خاصیت ابقاء آب بیشتری دارد.

تولید ملات کاشی

برای چسباندن کاشی ها معمولا از سیمان یا لاتکس استفاده می شود. چسب های کاشی حاوی فیلرها، اتر سلولز و دیگر افزودنی ها به منظور تقویت خواص مختلف در سیمان هستند.برموکول یکی از ترکیباتی است که برای بهبود وضعیت چسبندگی ملات کاشی کاری مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از ویسکوزیته اصلاح شده این ماده می توان ملاتی با کیفیت بالا را ایجاد کرد.

تولید ملات گچ

گچ ها از لایه های نازک تا 40 میلی متری در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند و به شدت نیازمند سلولز، مواد اولیه خام و همچنین افزودنی های مختلف هستند. از آنجاییکه زمان تولید ملات و استفاده از آن به دلیل شدت جذب آب اجزاء موجود، خیلی کوتاه است برموکول می تواند با خاصیت ابقاء آب این زمان را افزایش دهد و از طرف دیگر سطح بهتری ایجاد کند.

کاربرد در فیلرها

در ترکیب فیلرها معمولا از گچ و نوارهای کاغذی برای تقویت و ایجاد سطوحی برای پردازش های بعدی مانند رنگ کاری یا کاغذ دیواری استفاده می شود. استفاده از برموکول با گریدهای مختلف در این ترکیب باعث بهبود ضریب مقاومت، رطوبت و کاربردپذیری آن می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>