اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوتیرات

اتیل بوتیرات که به نام اتیل بوتانوات یا اتر بوتیریک نیز شناخته می شود، یک نوع استر است که به صورت محلول در پروپیلن گلیکول، روغن پارافین و نفت سفید وجود دارد. این ماده بوی میوه ای و شبیه به آناناس دارد، و یک ماده کلیدی است که به عنوان طعم دهنده در آب پرتقال فرآوری شده استفاده می شود.

این ترکیب همچنین به طور طبیعی در بسیاری از میوه ها و البته در غلظت های پایین تر وجود دارد و می توان آن را با واکنش اتانول و بوتیریک اسید سنتز کرد که به صورت یک واکنش متراکم است، به این معنی که آب در واکنش به عنوان یک محصول جانبی تولید می شود.

این ماده به وسیله تجزیه و تحلیل نسبت ایزوتوپ پایدار (SIRA) می توان اتیل بوتیرات از منابع طبیعی را از اتیل بوتیرات مصنوعی متمایز کرد. اتیل بوتیرات به عنوان طعم دهنده مصنوعی شبیه آب پرتقال یا آناناس در نوشیدنی های الکلی، به عنوان یک ماده معطر و به عنوان حلال و نرم کننده سلولز استفاده می شود و همچنین در تولید پلی وینیل بوتیرال (PVB) به کار می رود.

بیوسنتز اتیل بوتیرات با استفاده از لیپاز بی حرکت و با یک رویکرد آماری، موضوع مقاله ای می باشد که در سال 2005 منتشر شده است. در این مطالعه از روش سطح پاسخ برای تعیین شرایط مطلوب برای استری شدن اتانول و اسید بوتیریک برای تولید استر طعم با استفاده از لیپاز بی حرکت توسط Candida Antarctica استفاده شده است.

پارامترهای مختلف واکنش از جمله غلظت اسید و یا الکل، آنزیم، دما و زمان واکنش موثر بر سنتز اتیل بوتیرات مورد بررسی قرار گرفته اند. پارامترهای اصلی موثر بر عملکرد استری شدن دمای تولید و غلظت بستر بودند.

شرایط مطلوب برای واکنش آنزیمی در غلظت 0/04 M بستر با استفاده از غلظت آنزیم 7٪ در 34 درجه سانتی گراد به مدت 96 ساعت به دست آمده است. در این شرایط درصد استری شدن 72/9 بوده است. سینتیک لیپاز تجاری نیز مورد مطالعه قرار گرفته و مهار رقابتی توسط اتیل بوتیرات ثبت گردیده است و ثابت ممانعت از محصول 0/16 میلی متر بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>