اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوتیرات

معمولاً از این ماده به عنوان طعم دهنده مصنوعی شبیه آب پرتقال استفاده می شود و از این رو تقریباً در تمام آب پرتقال های فروخته شده، از جمله آنهایی که به عنوان تازه یا غلیظ فروخته می شوند، به کار می رود. همچنین در نوشیدنی های الکلی به عنوان مثال در مارتینی، داکویریس و به عنوان حلال در محصولات عطرسازی و به عنوان نرم کننده سلولز به کار می رود.

. اتیل بوتیرات در طعم دهنده ها، عصاره ها، عطرسازی و به عنوان حلال استفاده می شود. اتیل بوتیرات به طور کلی در آبجوها به دلیل تخمیر رخ می دهد و بیش از حد معمولاً به عنوان طعم بی مزه در نظر گرفته می شود.اترها می توانند به عنوان باز عمل کنند.

آنها نمک هایی با اسیدهای قوی و کمپلکس های اضافی با اسیدهای لوئیس تشکیل می دهند. اترها ممکن است با عوامل اکسید کننده قوی واکنش شدید نشان دهند.در واکنش های دیگر، که معمولاً شامل شکستن پیوند کربن-اکسیژن می شود، اترها نسبتاً بی اثر هستند. این مواد ناسازگار با مواد قلیایی، اسیدهای قوی، اکسید کننده ها می باشند.

تماس با اتیل بوتیرات ممکن است باعث آتش سوزی یا انفجار شود بنابراین لازم است که دور از ترکیبات بازی قوی و همچنین گرما نگهداری گردند. این مواد را با یک حلال قابل احتراق حل یا مخلوط کرده و در یک کوره شیمیایی مجهز به اسکرابر بسوزانید.ترانس استریفیکاسیون اتیل بوتیرات با متانول با استفاده از کاتالیزور MgO/CaO، عنوان مطالعه ای می باشد که در سال 2009 میلادی منتشر شده است. در این کار مجموعه ای از مخلوط های MgO/CaO با نسبت مولی مختلف Mg/Ca (بین 3 تا 15)، و همچنین اکسیدهای خالص مربوطه، در محیط بازی و کلسیناسیون بعدی تهیه شده اند.

خصوصیات بافتی و ساختاری آنها با استفاده از جذب XRD FT-IR SEM و N2 در 77 درجه سانتیگراد انجام شده است. قلیائی بودن توسط CO2-TPD و تجزیه کاتالیزوری 2 پروپانول مورد مطالعه قرار گرفته است.خواص بافتی با حضور Mg، با افزایش تخلخل و کاهش اندازه ذرات با توجه به CaO خالص بهبود می یابد. طیف سنجی FT-IR وجود کربنات سطحی را آشکار می کند.

این کاتالیزورها در ترانس استریفیکاسیون اتیل بوتیرات با متانول در دمای 333 درجه کلوین و فشار اتمسفر فعال هستند، یک واکنش مدل برای ارزیابی پتانسیل این کاتالیزورهای اساسی در ترانس استریفیکاسیون تری گلیسیریدها برای تولید بیودیزل می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>