اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوتانون

متیل اتیل کتون یک حلال موثر و رایج است و در فرآیندهای مربوط به صمغ، رزین، پوشش های استات سلولز و نیتروسلولز و در فیلم های وینیل استفاده می شود و به همین دلیل در تولید پلاستیک، منسوجات، تولید موم پارافین و محصولات خانگی مانند لاک، پاک کننده رنگ، یک عامل تغییر دهنده الکل، چسب ها و به عنوان یک ماده پاک کننده به کار می رود.

این ماده دارای خواص حلال مشابه استون است اما در دمای بالاتر می جوشد و سرعت تبخیر به میزان قابل توجهی کندتر است. برخلاف استون، با آب آزئوتروپ ایجاد می کند، که برای تقطیر آزئوتروپیک رطوبت در کاربردهای خاص مفید است. بوتانون همچنین در نشانگرهای پاک کننده خشک به عنوان حلال رنگ قابل پاک شدن استفاده می شود.

از آنجا که بوتانون پلی استایرن و بسیاری از پلاستیک های دیگر را حل می کند، به عنوان "سیمان مدل" برای استفاده در اتصال قطعات کیت های مدل مقیاس به فروش می رسد. اگرچه اغلب به عنوان چسب در نظر گرفته می شود، اما در واقع به عنوان عامل جوشکاری در این زمینه عمل می کند.

بوتانون پیش ساز متیل اتیل کتون پراکسید است که کاتالیزور برخی واکنش های پلیمریزاسیون مانند اتصال عرضی رزین های پلی استر غیر اشباع است. دی متیل گلیوکسیم را می توان ابتدا از بوتانون با واکنش با اتیل نیتریت تهیه کرد تا دیاستیل مونوکسیم به دنبال آن تبدیل به دیوکسیم شود.

ابتدا با استفاده از سنتز شیمیایی برای تهیه اجزای شیمیایی مناسب از زیست توده و آزمایش های غربالگری اولیه، پایگاه داده اطلاعات بزرگی گردآوری می شود و می تواند برای راهنمای طراحی سوخت مورد استفاده قرار گیرد.

در نتیجه این روش، بوتانون به دلیل استفاده بالقوه از آن به عنوان سوخت احتراق جرقه ای، به دلیل ویژگی های چشمگیر مقاوم در برابر ضربه، به عنوان یک هدف جالب توجه شناخته شده است. این مطالعه را بر آن داشته تا شیمی احتراق اساسی را کنترل کند که واکنش پذیری آن را در شرایط مربوط به موتور کنترل می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>