اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوتانون

بوتانون می تواند با اکثر مواد اکسید کننده واکنش نشان دهد و آتش سوزی ایجاد کند. این ماده نسبتاً منفجره است و برای ایجاد واکنش شدید فقط نیاز به شعله یا جرقه کوچکی دارد. آتش سوزی های بوتانون باید با دی اکسید کربن، عوامل خشک یا فوم مقاوم در برابر الکل خاموش شود.

غلظت های موجود در هوا به اندازه ای که قابل اشتعال باشد به دلیل تحریک کننده بخار برای انسان غیرقابل تحمل است. بوتانون جزء دود تنباکو است. این ماده محرک است و باعث تحریک چشم و بینی انسان می شود. اثرات جدی سلامتی در حیوانات فقط در سطوح بسیار بالا مشاهده شده است.

از سال 2010، برخی از داوران در استفاده از بوتانون به دلیل گزارش اثرات عصبی روانی احتیاط کردند. این ماده تحت عنوان کنوانسیون سازمان ملل متحد علیه قاچاق غیرقانونی مواد مخدر و مواد روانگردان به عنوان پیش ماده جدول II ذکر شده است.

انتشار این ماده در ایالات متحده به عنوان یک آلاینده خطرناک هوا تنظیم شده است، زیرا این یک ترکیب آلی فرار است که به تشکیل ازن تروپوسفریک (سطح زمین) کمک می کند. در سال 2005، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده بوتانون را از لیست آلاینده های خطرناک هوا (HAPs) حذف کرد.

در این کار یک مدل جنبشی شیمیایی دقیق که شامل مسیرهای واکنش اکسیداسیون درجه حرارت بالا و پایین برای بوتانون است، توسعه داده شده است. مدل جدید همچنین شامل محاسبات شیمیایی کوانتومی جدید پارامترهای ترمودینامیکی برای بوتانون و گونه های دمای پایین مرتبط با اکسیداسیون آن است.

پارامترهای ترمودینامیکی مورد استفاده در مدل برای محاسبه ثابت های معکوس در مدل ضروری است و آنها را به پارامترهای مهم تبدیل می کند، به ویژه در پیش بینی زمان تاخیر احتراق در دمای پایین که در اینجا ارائه شده است. بوتانون هیچ شواهدی از رفتار ضریب دمای منفی نشان نمی دهد. با این حال، گنجاندن مسیرهای اکسیداسیون در دمای پایین برای پیش بینی دقیق زمان تاخیر احتراق در دمای پایین بوتانون مهم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>