اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

سدیم بی سولفات در درجه اول برای کاهش pH استفاده می شود. همچنین از آن در تکمیل فلزات، محصولات تمیز کننده، و کاهش pH آب برای کلر زنی موثر در استخرها و وان های گرم استفاده می شود.

این ماده به عنوان افزودنی خوراک عمومی از جمله غذای حیوانات به کار می رود و برای اکینودرم های خاص بسیار سمی است، اما برای اکثر اشکال دیگر زندگی بی ضرر است، بنابراین از آن در کنترل شیوع ستاره دریایی تاج خار استفاده می شود.

بی سولفات سدیم ماده اصلی فعال در پاک کننده های سرویس هاس بهداشتی شرکت های Vanish و Sani-Flush بود که هر دو در حال حاضر متوقف شده اند. در صنعت نساجی، گاهی اوقات روی پارچه مخملی که با پشت ابریشم و یک تار از الیاف بر پایه سلولزی (ابریشم، پنبه، کنف و غیره) ساخته شده است استفاده می شود.

بی سولفات سدیم به عنوان افزودنی غذایی به مخلوط خمیرمایه کیک و همچنین در فرآوری گوشت و طیور و اخیراً در جلوگیری از قهوه ای شدن محصولات تازه بریده استفاده می شود. این ماده به طور کلی توسط FDA به عنوان ترکیب بی خطر (GRAS) شناخته می شود.

این محصول از نظر مواد غذایی الزامات مندرج در Codex مواد شیمیایی مواد غذایی را برآورده می کند. در اتحادیه اروپا با شماره E514ii نشان داده می شود و همچنین برای مصرف در استرالیا، نیوزلند، کانادا و مکزیک تأیید شده است.

بیسولفات سدیم غذایی، در انواع محصولات غذایی از جمله نوشیدنی ها، سس ها و مواد پرکننده به کار می رود و از نظر انجمن تولیدکنندگان مواد غذایی (GMA) طبیعی تلقی می شود زیرا از مواد معدنی ساخته شده است.سدیم بی سولفات pH را بدون طعم ترش کاهش می دهد و به جای اسیدهای سیتریک، مالیک یا فسفریک موجود در بازار به کار برده می شود و همچنین می تواند به عنوان عامل ضد قهوه ای مورد استفاده قرار گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>