اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ریخته گری

در صنعت آلومینیوم از روکش نمک به عنوان کمکی در ریخته گری استفاده می شود. روکش نمک مخلوطی از مواد است که آلیاژهای مذاب آلومینیوم را از اکسید شدن محافظت می کند. مخلوط نمک مذاب همچنین از ورود گازها به حمام جلوگیری می کند، تلفات حرارتی را از سطح فلز مذاب کاهش می دهد و ناخالصی هایی را که به سطح مذاب افزایش می یابد جذب می کند.

پوشش نمک مناسب شارهایی است که حاوی کرایولیت یا فلوروسیلیکات سدیم هستند. نقاط ذوب این شارها با افزودن، به عنوان مثال کلرید سدیم یا کلرید پتاسیم تا حدی کاهش می یابد که در دمای کار غالب مایع می شوند.

اسید هیدروفلوریک و آمونیوم بی فلوراید اجزای حمام برای تصفیه سطحی آلومینیوم خالص هستند. سطح بازتابنده روشن بر روی آلومینیوم با پرداخت شیمیایی به دست می آید. فلورایدهای معدنی نیز در لحیم کاری شار آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیوم از اهمیت بسزایی برخوردار هستند و باعث حذف لایه اکسید می شوند.

صنایع ساینده

در دهه های اخیر کیفیت مواد ساینده افزایش مداوم داشته است، این امر به ویژه در مورد ساینده های الاستیک و ثابت چسبیده صادق است و به دلیل استفاده از مواد پرکننده ساینده فعال مانند Solvay-Cryolite می باشد.امروزه تقریباً در تمام ساینده های با کارایی بالا که در آسیاب فلزات استفاده می شوند، پرکننده های ساینده فعال وجود دارد. ساینده های چسبان ثابت، بدنه های ساینده ای هستند که در انواع مختلف تولید می شوند.

نمونه هایی از مواد ساینده که روی بسترها نگهداری می شوند شامل کاغذهای ساینده عموماً بدون مواد پرکننده ساینده فعال، تسمه های ساینده و الیاف ساینده هستند. اکسید آلومینیوم و کاربید سیلیکون، تولید شده توسط فرایندهای همجوشی در کوره های برقی، دانه های اصلی ساینده مورد استفاده هستند.

شرکت Solvay به عنوان تولید کننده خاکستر سودا، یک شریک شناخته شده در صنعت شیشه است و به گفته این کمپانی کمتر مشاهده شده است که طیف وسیعی از ترکیبات فلورین معدنی هم در ساخت شیشه و هم در فرآوری آن نقش مهمی ایفا کند.در تولید شیشه مات که به شیر یا شیشه ابری نیز معروف است، با افزودن فلورایدهای معدنی، کدر شدن حاصل می شود. اینها به عنوان "مات کننده سفید" به مذاب شیشه اضافه می شوند.

در مقادیر کم، فلورایدها به عنوان شار عمل می کنند و فقط افزودن مقادیر بیشتر باعث ایجاد اثر کدر می شود. این اثر کدر شدن عمدتا در اثر رسوب بلورهای کوچک کلسیم و فلوراید سدیم ایجاد می شود. یک شیشه معمولی فلوئور مات دارای مقدار فلوراید تقریباً 4 - 3/5 درصد خواهد بود.هیدروفلوریک اسید محصول اولیه صنعت فلوروشیمیایی است و بیشترین تولید را در بین تمام ترکیبات فلورو غیر آلی دارد، همچنین از تصفیه سطحی فلزات برخوردار است.

صنعت خودرو

الزامات سیستم های ترمز نوآورانه که می توانند در سراسر جهان استفاده شوند بسیار زیاد است. موارد مهم در روند ترمز آنها، کیفیت، ثبات عملکرد، دوام، طول عمر، خواص راحتی، بهره وری، و انتشار صدا می باشند.جنبه های مربوط به محیط زیست کاربرد کریولیت در این صنعت در آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

در عین حال، رعایت مشخصات فزاینده صنعت خودرو و سایر بخش ها با توجه به استانداردسازی و به حداقل رساندن هزینه ضروری خواهد بود.فلوراید کلسیم مصنوعی محصول Solvay این الزامات را برآورده می کند و ثابت شده است که در ترمزهای با کارایی فوق العاده خوب عمل می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>