اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

سدیم سیترات به طور طبیعی در مرکبات، ذرت و برخی از مواد غذایی یافت می شود. نوع تجاری آن به صورت کریستال بی رنگ یا پودر سفید در دسترس است. آنالیز تری سدیم سیترات نشان می دهد که به صورت دی هیدرات تری سدیم سیترات و تری سدیم سیترات دهیدراته در بازار موجود است. تری سدیم سیترات دی هیدرات قیمت و کاربرد متفاوتی با قیمت سدیم سیترات دارد.

این ترکیب شیمیایی معمولا برای بهبود عملکرد ورزشکاران و به عنوان یک افزودنی غذایی استفاده می شود. این نمک به طور طبیعی منبع قوی از آنتی اکسیدان ها است و معمولا به عنوان نگهدارنده طبیعی در مواد غذایی استفاده می شود. برخی از تولید کنندگان نیز از این ماده در نوشیدنی های تولیدی خود برای افزایش اسیدیته یا امولسیون پنیر در طول فرایند پیری استفاده کرده اند. این ماده ممکن است به غذاها و نوشیدنی ها یا اسموتی ها و نوشیدنی های دیگر اضافه شود.

روش تولید تری سدیم سیترات

اسید سیتریک ممکن است از میوه ها و یا از طریق تخمیر مخمر یا حتی با استخراج حلال تولید شود. سپس سیترات سدیم با خنثی سازی اسید سیتریک با هیدروکسید سدیم تولید می شود. فرایند تولید این ترکیب شیمیایی در مقیاس بزرگ معمولا از ملاس (یا سایر ذخایر قند) صورت می گیرد. از این ترکیب شیمیایی در تولید ده ها محصول مراقبت شخصی مانند شامپو، نرم کننده، ضد آفتاب، مرطوب کننده صورت، لوازم آرایش، دستمال مرطوب کودک، شوینده مایع لباسشویی و صابون استفاده می شود.

خواص فیزیکی و شیمیایی تری سدیم سیترات

  • جرم مولکولی- 294.10 g/mol
  • CAS نامبر- 6132-04-3
  • انحلال پذیری - 425 g/l (25 °C)
  • نقطه ذوب - 150 °C
  • چگالی - 1.76 g/cm3
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>