اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیترات

قیمت تری سدیم سیترات بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه، چارچوب، تجارت و منطقه استفاده نهایی متغیر است. علاوه بر این، هر بخش به همراه تجزیه و تحلیل توسعه یافته است تا همه اطلاعات مهم دوره پیش بینی را شامل شود. این تحقیق همچنین بازار را بر اساس منطقه به کشورهای مختلف تقسیم می کند. آنالیز منطقه ای شامل ارزیابی حجم و درآمد هر منطقه به همراه کشورهای مربوطه است.

تحلیلگران پیش بینی می کنند بازار جهانی تری سدیم سیترات در بالاترین میزان CAGR در دوره پیش بینی 2021-2028 رشد کند. این گزارش همچنین نمای 360 درجه ای از چشم انداز رقابتی صنایع را ارائه می دهد. بنابراین به شرکت ها کمک می کند تا تهدیدها و چالش های پیش روی را درک کنند.

انتظار می رود که بازار جهانی سیترات سدیم با سرعت زیادی در طول دوره پیش بینی گسترش یابد، زیرا از آن در صنایع غذایی و آشامیدنی برای تنظیم تعادلPH، سبزیجات، درمان گوشت، جلوگیری از طعم و روشن شدن رنگ ها استفاده می شود.

سیترات سدیم به نمک ترش معروف است و به طور گسترده ای به عنوان افزودنی غذایی معمولا برای طعم دادن استفاده می شود. همچنین از آن به عنوان یک آنتی اکسیدان در غذا و همچنین به عنوان جدا کننده استفاده می شود. خرید سدیم سیترات گرید خوراکی با تقاضای بالایی مواجه است.

سیترات سدیم اسیدیته محصولات غذایی را کاهش می دهد و به نوشابه ها طعم می دهد. این ترکیب ذخیره سازی روغن را به عنوان امولسیفایر افزایش می دهد. در صنعت مراقبت های بهداشتی، سدیم سیترات به طور گسترده ای برای کنترل اسیدیته در خون و ادرار استفاده می شود.

بازار جهانی سدیم سیترات با تغییر روند صنعت داروسازی و صنایع غذایی و آشامیدنی در حال رشد است. عواملی مانند افزایش جمعیت شهری، تقاضا برای داروسازی، افزایش آگاهی مصرف کننده و رشد صنعت بسته بندی مواد غذایی باعث گسترش بازار جهانی سدیم سیترات سدیم شده است.

تقاضا برای غذا و نوشیدنی در منطقه خاورمیانه و آفریقا به سرعت در حال افزایش است و پیش بینی می شود که این روند در دوره پیش بینی نیز ادامه یابد. علاوه بر این، برآورد می شود که سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده کشورهای مختلف در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی باعث افزایش تقاضا برای سیترات سدیم در دوره های پیش رو شود.

از نظر حجم و ارزش، پیش بینی می شود در بخش مواد غذایی و آشامیدنی طی طول دوره پیش بینی به سرعت در بازار رشد کند در صنایع غذایی و آشامیدنی، سدیم سیترات برای بهبود طعم و به عنوان یک عامل کنترل pH و یک عامل شلات کننده برای افزایش عملکرد آنتی اکسیدان ها و جلوگیری از فساد غذا استفاده می شود.

سیترات سدیم در درجه اول به عنوان یک افزودنی غذایی، معمولا به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. در سودا از سدیم سیترات به عنوان طعم دهنده استفاده می شود. سیترات سدیم همچنین دارای طعم تند و تیز در نوشیدنی های تجاری و آماده برای نوشیدن و مخلوط های نوشیدنی است. سیترات سدیم به عنوان امولسیفایر روغن در تولید پنیر استفاده می شود.

سیترات سدیم در مراقبت های بهداشتی مختلف و کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت مراقبت های بهداشتی، سدیم سیترات در کنترل PH برای بهبود ثبات و افزایش فعالیت مواد نگهدارنده استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>