اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع ماشین آلات CNC:
سه کارکرد مختلف برای دستگاه CNC وجود دارد. نوع اول دستگاه حفاری و ایجادکننده سوراخ است. این ماشین ها بر ایجاد سوراخ های دقیق با استفاده از یک مته متمرکز شده اند و در شرکت های تولیدکننده قطعات خودرو رایج هستند.

مکانیک7

با استفاده از دستگاه CNC اطمینان حاصل می شود که سوراخ هایی در همان نقاط روی هر قطعه ای که از دستگاه عبور می کند، ایجاد می شوند.

نوع بعدی دستگاه تراش CNC است. این ماشین آلات تقریباً مانند تراش چرخان معمولی کار می کنند. تنها تفاوت این است که کامپیوتر به بازوی رایانه ای می گوید که کجا باید در امتداد کار حرکت کند. همچنین می گوید که چه مقدار فشار وارد شود تا شروع به قطع مواد کند.

این تنظیمات می تواند برای افرادی که وسایلی مثل پایه میز یا چوب بیس بال می سازند عالی باشد. تبدیل از دستگاه دستی تراشکاری چوب به تراش CNC به شدت کارایی برش را افزایش می دهد و برش کامل هر قطعه را تضمین می کند.

آخرین نوع دستگاه CNC مطمئناً متداول ترین موردی است که مشاهده خواهید کرد. به این نسخه روتر CNC گفته می شود. روتر CNC همه کاره ترین دستگاه CNC است. این ماشین ها به اپراتورها امکان می دهد تا برش های بسیار دقیقی را انجام دهند.

دستگاه CNC چگونه کار می کند؟
دستگاه CNC طبق مراحل زیر کار می کند:

  • ابتدا، برنامه به MCU وارد می شود.
  • در MCU تمام فرایند داده ها انجام می شود و MCU طبق برنامه تهیه شده، تمام دستورات حرکت را آماده کرده و به سیستم درایوینگ می فرستد.
  • سیستم درایوینگ، در حالی که دستورات حرکت توسط MCU ارسال می شوند، کار می کند. این سیستم حرکت و سرعت ابزار ماشین را کنترل می کند.
  • سیستم فیدبک اندازه گیری موقعیت و سرعت ابزار ماشین را ثبت می کند و یک سیگنال بازخورد به MCU می فرستد.
  • در MCU، سیگنال های بازخورد با سیگنال های مرجع مقایسه می شوند و در صورت وجود خطا، آن را تصحیح می کند و سیگنال های جدیدی را برای ابزار صحیح به دستگاه می فرستد.
  • از یک واحد نمایشگر برای دیدن همه دستورات، برنامه ها و سایر داده های مهم استفاده می شود و به عنوان چشم دستگاه عمل می کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>