اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع فن کویل:
فن کویل کاربردهای فراوانی دارد و همانند انتخاب هر سیستم تهویه مطبوع دیگری، استفاده از این سیستم تابع ارزیابی و مقایسه مزایای نسبی آن با سایر سیستم های متمرکز و غیرمتمرکز و همچنین سیستم های ترکیبی، تهویه طبیعی و سیستم های پسیو است.

مکانیک13

در انگلستان در دهه 1980، فن کویل برای تهویه مطبوع دفاتر کار مورد توجه قرار گرفت و اگرچه در ابتدا برای نصب به عنوان واحدهای مستقل و محفظه دار طراحی شده بود، امروزه معمولاً در سقف های کاذب نیز نصب می شود. امروزه، فن کویل ها در انواع مختلفی موجود هستند.

فن کویل ها انواع مختلفی دارند. فن کویل افقی یا سقفی (Chassis Unit) به طور معمول به صورت واحدهای افقی برای نصب در فضای خالی سقف موجود است.

فن کویل ایستاده یا دیواری (Cased Unit) معمولاً پیکربندی ایستاده ای برای نصب روی کف در کنار دیوار دارد.

فن کویل کاستی نیز (Cassette Unit) به صورت کاست هایی که در سقف کاذب و به صورت توکار نصب می شوند. شکل زیر یک فن کویل کاستی را نشان می دهد که در سقف تعبیه شده است.

فن کویل کاستی

فن کویل ها در انواع مختلفی از ساختمان ها از جمله تعداد زیادی از املاک مسکونی استفاده می شوند. انعطاف پذیری نصب فن کویل بخشی از جذابیت آن به عنوان وسیله ای برای تهویه مطبوع یک فضا است و از آنجا که واحدهای فن کویل تجاری با حداکثر هفت قطعه خروجی هوا در دسترس هستند - برای اتصال به کانال های انعطاف پذیر - چندین پخش کننده هوا می توانند مناطق وسیعی از محل را پوشش دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>