اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نحوه انتخاب اورینگ بر اساس اندازه:
در هر حال بعد از مطالعه انواع اورینگ ها و نحوه انتخاب اورینگ به مرحله دیگری می رسیم و آن نحوه انتخاب اورینگ بر اساس اندازه طراحی شده است.

مکانیک23

اندازه یک اورینگ را می توان به کمک اندازه گیری قطر و عرض سطح مقطع آن بیان کرد. مواردی که باید اندازه گیری شوند عبارتند از قطر داخلی (ID)، قطر خارجی (OD) و عرض سطح مقطع (CS). به کمک رابطه زیر می توانید اندازه اورینگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

2(CS)+ID=OD

اورینگ هایی که سطح مقطع کوچک تری داشته باشند در برابر تغییرات فشار، مقاومت بیشتری دارند و دسترسی به آن ها نیز ساده تر است. اورینگ هایی که سطح مقطع بزرگ تری دارند، به شکل قابل ملاحظه ای مقاومت در برابر نشتی را افزایش می دهند. به همین دلیل، انتخاب اندازه اورینگ نیز همانند جنس آن اهمیت بالایی دارد.

اورینگ ها در اندازه های استاندارد به تولید می رسند که معمول ترین آن، استانداردAS568 است. اورینگ هایی که بر اساس این استاندارد ساخته می شوند جنس های مختلفی را پوشش می دهند.

جداول مخصوصی در کتب مختلف برای این اندازه ها وجود دارد که انتخاب اورینگ را می توان بر اساس آن ها انجام داد.

اصلی ترین نکته ای که باید در این جداول بررسی کرد، نوع سیال و دمای عملیاتی است. نمونه ای از این جدول را در تصویر زیر مشاهده می کنید. در این جدول، همانطور که می بینید نام سیال بر اساس حروف الفبا و همچنین دما آورده شده است.

مکانیک22

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>