اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

متیل

بیشترین استفاده از دی متیل اتر به عنوان ماده اولیه برای تولید عامل متیل کننده، دی متیل سولفات است که واکنش آن با تری اکسید گوگرد را در پی دارد:دی متیل اتر را می توان با استفاده از فناوری کربونیله سازی مربوط به فرایند اسید استیک مونسانتو به اسید استیک تبدیل کرد:

دی متیل اتر یک حلال و عامل استخراج در دمای پایین است که برای روش های آزمایشگاهی تخصصی قابل استفاده است. مفید بودن آن با نقطه جوش کم یعنی 23- درجه سانتی گراد محدود می شود، اما همین ویژگی حذف آن را از مخلوط واکنش تسهیل می کند.

مخلوطی از این ماده و پروپان در برخی از محصولات "اسپری فریز" بدون نسخه برای درمان زگیل، با انجماد آنها استفاده می شود، در این نقش، جایگزین ترکیبات هالوکربنی (فرئون) شده است.

این ماده همچنین جزء برخی از مخلوط های گاز دمنده "MAP-plus" با درجه حرارت بالا است که جایگزین استفاده از مخلوط متیل استیلن و پروپادین می شود. این ماده به عنوان پیشران در محصولات آئروسل استفاده می شود که چنین محصولاتی شامل اسپری مو، اسپری حشره و برخی محصولات چسب آئروسل به کار برده می شود.

در سال 2013، دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، ولوو و آزمایشگاه ملی اوک ریج آزمایش میدانی بر روی نمونه سوخت اولیه DME کامیون را تکمیل کردند. این کامیون سنگین در حین رانندگی و شرایط واقعی عملکرد خوبی داشت و کارایی قابل مقایسه ای با یک کامیون دیزلی معمولی داشته است.

نتایج آزمایش نشان داده است که می توان استانداردهای انتشار ذرات معلق را بدون استفاده از فیلتر ذرات دیزل رعایت کرد. همانند وسایل نقلیه دیزلی معمولی، اکسیدهای نیتروژن (NOx) را می توان با سیستم های استاندارد پس از تصفیه NOx کنترل کرد. متناوباً، موتور را می توان کالیبره کرد تا نیاز به چنین سیستمی را نادیده بگیرد، اما این کارایی را کاهش دهد.
سوخت

نصب برج های سنتز BioDME در تأسیسات آزمایشی Chemrec و استفاده عمده از دی متیل اتر به عنوان جایگزین پروپان در LPG مورد استفاده به عنوان سوخت در خانه و صنعت است و همچنین می تواند به عنوان مخلوطی در اتوگاز پروپان به کار رود.

این ماده یک مبرد با نام ASHRAE R-E170 است و همینطور در مخلوط های مبرد مانند آمونیاک، دی اکسید کربن، بوتان و پروپن استفاده شده است. بر خلاف سایر آلکیل اترها، دی متیل اتر نسبتاً غیر سمی است، اگرچه بسیار قابل اشتعال می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>