اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

تری اتیل آلومینیوم به عنوان یک واسطه در تولید الکل های چرب که به مواد شوینده تبدیل می شوند، به صورت صنعتی استفاده می شود. اولین گام شامل الیگومری شدن اتیلن توسط واکنش Aufbau است که مخلوطی از ترکیبات تری آلکیل آلومینیوم (که در اینجا به عنوان گروه های اکتیل ساده شده است) را ایجاد می کند:

Al2(C2H5)6 + 18 C2H4 → Al2(C8H17)6

متعاقباً، این ترکیبات تری آلکیل به آلکوکسیدهای آلومینیوم اکسید می شوند، که سپس هیدرولیز می شوند:

Al2(C8H17)6 + 3 O2 → Al2(OC8H17)6

Al2(OC8H17)6 + 6H2O → 6C8H17OH + 2Al(OH)3

مقدار زیادی آلکیل آلومینیوم TEAL و آلومینیوم مربوطه در کاتالیز Ziegler-Natta استفاده می شود. آنها برای فعال کردن کاتالیزور فلز گذار هم به عنوان عامل کاهنده و هم عامل آلکیله کننده عمل می کنند. TEAL همچنین برای پاکسازی آب و اکسیژن عمل می کند.درک نقش های تری اتیل آلومینیم در سیستم های کاتالیزور تیتانیوم با پشتیبانی از فسفینیمید برای پلیمریزاسیون اتیلن، عنوان مقاله ای می باشد که در سال 2019 میلادی منتشر شده است.

مطالعات پراش پرتو ایکس تک کریستال و همچنین طیف های رزونانس مغناطیسی هسته ای و نوار X، فرمول 2 را به عنوان یک کمپلکس پارامغناطیس و به طور رسمی با فرمول [TiIIIAlIII] معرفی می کند. هر دو مورد 1 و 2 برای پیش پلیمریزاسیون اتیلن در حضور تری اتیل آلومینیوم و یک سوپر اسید جامد، پیش کاتالیزورهای فعال هستند.

این ماده در تماس با هوا، آب و با هر اکسید کننده دیگری مشتعل و یا تجزیه می شود. این ترکیب یکی از معدود موادی است که به اندازه کافی پیروفریک است تا در تماس با اکسیژن مایع یخ زا مشتعل شود.اشتعال آسان تری اتیل آلومینیوم، آن را به عنوان یک احتراق کننده موتور موشک مطلوب می کند، موشک SpaceX Falcon 9 از مخلوط حاوی این ماده به عنوان یک احتراق کننده مرحله اول استفاده می شود.

تری اتیل آلومینیم غلیظ شده با پلی ایزو بوتیلن به عنوان یک سلاح آتش زا، و جایگزین آتش زا برای غیر پالم استفاده می شود. به عنوان مثال، تری اتیل آلومینیوم در موشک های پرتابگر با نام TPA شناخته می شود، زیرا عامل پیروتکنیک ضخیم شده بوده است.

در این کاربرد، مقدار معمول ضخیم کننده 6 درصد است. در صورت اضافه شدن رقیق کننده های دیگر می توان میزان ضخیم کننده را تا 1٪ کاهش داد. به عنوان مثال، n-hexane، می تواند با افزایش ایمنی و با تبدیل ترکیب غیرفسفاتی تا زمانی که رقیق کننده تبخیر شود، مورد استفاده قرار گیرد، در این هنگام یک گلوله آتشین ترکیبی از هر دو تری اتیل آلومینیم و بخار هگزان حاصل می شود.در اواسط دهه 1980 به دلیل مسائل ایمنی، حمل و نقل و ذخیره سازی تری اتیل آلومینیوم از سرویس خارج شد. برخی استفاده محدود از آن را در جنگ افغانستان علیه ترکیبات مستحکم مشاهده کردند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>