اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان
  •  تخفیف در هزینه‌های انبارداری و استفاده از تجهیزات بندری برای کانتینر‌هایی که با شناور به منطقه آزاد وارد می‌شوند.
  •  تخفیف در هزینه انبارداری کالاهای صادراتی و ترانزیتی ورودی به منطقه آزاد.
  •  تخفیف حمل از مبداء به میزان 10% ارزش سیف کالا.
  •  تخفیف در نمایندگی و خدمات پس از فروش به میزان 10% ارزش سیف کالا.
  •  تخفیف در هزینه گشایش اعتبار اسنادی (LC) از طریق یکی از بانک‌های مستقر در منطقه آزاد به میزان 25% ارزش سیف کالا.
  •  ارائه تسهیلات مناسب جهت واردات کالا به صورت تجاری.
  •  ارائه تسهیلات در خصوص ما به‌التفاوت هزینه حمل کالا
  •  مهم‌ترین بندر اقیانوسی ایران با دسترسی به راه‌های زمینی.
  •  نزدیک‌ترین مسیر به کشورهای افغانستان و آسیای میانه برای ترانزیت کالا.
  •  دسترسی به امکانات حمل‌و‌نقل هوایی از طریق فرودگاه چابهار
  •  قابلیت پهلوگیری کشتی‌های بزرگ در اسکله‌های موجود.
  •  پایین بودن تمامی تعرفه‌ها در مقایسه با مناطق آزاد مشابه و دسترسی به سرد خانه 5 هزار تنی و انبارهای بزرگ مسقف.
  •  نزدیکی به مراکز بین‌المللی ساخت و تعمیر کشتی.
  •  دسترسی آسان به مواد معدنی گوناگون در شرق ایران.
  •  دسترسی به منابع فراوان آبزیان در دریای عمان و اقیانوس هند در رابطه با ایجاد و توسعه صنایع شیلاتی.
  •  مشوق‌های صادراتی و وارداتی برای صنایع تولیدی صادرات‌گرا مانند مونتاژ اتومبیل و وسایل الکترونیکی.
  •  تنها بندر اقیانوسی ایران با تسهیلات و تجهیزات لازم با قابلیت پهلوگیری شناور‌های اقیانوس پیما و داشتن تسهیلات پسکرانه‌ای مناسب.
  •  کوتاه‌ترین راه ارتباطی به کشور‌های آسیای مرکزی و افغانستان به دریاهای آزاد.
  • کوتاه ترین مسیر ترانزیتی محور شرق ایران.
  •  مجاورت با خط لوله گاز صلح (ایران- هند).
  •  داشتن منابع عظیم شیلات دریایی و امکانات پرورش آبزیان.
  •  داشتن زیرساخت‌های جاده‌ای، انرژی و مخابراتی.
  •  بهره گیری از ظرفیت ترانزیتی محور شرق.
  •  (استان‌های شرقی، افغانستان، آسیای میانه) به عنوان شبکه توزیع منطقه‌ای و ترانزیتی مواد و کالا.
  •  بهره‌گیری از ظرفیت صادرات مجدد برای کشورهای منطقه ( عمان، افغانستان، پاکستان).
  •  بهره‌گیری از ظرفیت دسترسی به آب‌های اقیانوسی برای پهلودهی شناورهای اقیانوس‌پیما.
  •  بهره‌گیری از خط لوله پنجم گاز‌رسانی به کشور هندوستان.
  •  بهره‌گیری از تمایل کشورهای همسایه و شرق افریقا برای سرمایه‌گذاری در منطقه مبتنی بر زنجیره ارزش (چای، برنج، خشکبار و....) و توسعه تجارت.
  •  بهره‌گیری از تصمیم سیاسی دولت برای ایجاد صنعت خودروسازی.
  •  ظرفیت بهره‌گیری از منابع شیلاتی و آبزیانی دریائی و مهارت‌های محلی در این زمینه.

بندر چابهار

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>