اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینات

کاربرد اصلی کریولیت مصنوعی به عنوان حلال یا شار برای الکترولیز اکسیدهای آلومینیوم مانند بوکسیت می باشد. تبدیل اکسیدهای آلومینیوم به آلومینیوم فلزی مستلزم حل شدن یون های فلزی است تا بتوانند الکترون های موجود در سلول الکترولیز را بپذیرند.

مخلوطی از کرایولیت و مقداری تری فلوراید آلومینیوم به عنوان حلال استفاده می شود. برخلاف محلول های معمولی، این محلول برای ذوب شدن به دمای نزدیک به 1000 درجه سانتی گراد نیاز دارد. هگزا فلوراید آلومینیوم سدیم نیز به عنوان آفت کش استفاده می شود.

سایر کاربردهای هگزا فلورو آلومینات سدیم شامل سفید کننده مینای دندان و مات کننده شیشه است. کریولیت در آب نامحلول است. LD50 برای ترکیب قابل مقایسه تری فلوراید آلومینیوم، 600 میلی گرم بر کیلوگرم می باشد.

آماده سازی الکتروشیمیایی و خصوصیات ردوکس/یونی پلی پیرول در سدیم آبی هگزافلورآلومینات عنوان مقاله ای می باشد که در سال 2004 منتشر شده است. در این کار تغییر مکان و اکسیداسیون و کاهش اکسیداسیون پلی پیرول در محلول آبی هگزا فلوروآلومینات سدیم شرح داده شده است.

ترکیب -NaAlF62 به فاز پلیمر با تجزیه و تحلیل EQCM الکترودپوزسیون نشان داده می شود. میکروگراف SEM مورفولوژی مشخصه لایه پلیمر را نشان می دهد. مکانیزمی از فرآیند ردوکس پلی پیرول بر اساس نتایج CV و EQCM مورد بحث قرار می گرفته است که شامل اندازه گیری های انجام شده به عنوان تابعی از مقیاس زمانی چرخه ردوکس و طول عمر الکترود می باشد.

در این پژوهش ساختار تعاملات تعیین کننده بین سایت های پلیمری و شمارنده نشان داده شده است. مشارکت و شمارش یون-جفت، نمک، آب، اکسیژن در فرایند اکسایش و کاهش پلی پروپل مورد بحث قرار گرفته است.فرآیندهای مقیاس طولانی مدت مشاهده شده است که منجر به خواص تبادل کاتیونی همراه با کاهش قابل ملاحظه ای در فعالیت های اکسیداسیون ویا جریان های CV الکترود پلی پیرول می شود.

عملکرد الکترود اولیه ضعیف تهیه شده در محلول آبی هگزا فلورو آلومینات سدیم با الکترود ضریب ثانویه هگزافلورو آلومینات، که در حضور محلول کلرید سدیم تهیه شده است، مقایسه می شود. به طور کلی، ویژگی های CV و EQCM این دو سیستم به دلیل سهم بارز الکترولیت حمام در عملکرد الکترود پلیمری مشابه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>