اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینات

هگزا فلورو آلومینات سدیم یک ترکیب معدنی به شکل پودر سفید رنگ می باشد که در سال 1799 میلادی کشف شده است. این ماده به طور طبیعی به عنوان کریولیت معدنی وجود دارد و در تولید صنعتی فلز آلومینیوم به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.بیشتر کریولیت ها توسط انواع مختلف مسیرهای مرتبط تولید می شوند. یک مسیر شامل ترکیب سدیم آلومینات و هیدروفلوریک اسید است:

Na3Al(OH)6 + 6HF → Na3AlF6 + 6H2O

اغلب اسید هگزا فلوروسیلیس، که از استخراج فسفات بازیابی می شود، پیش ساز یک فرآیند دو مرحله ای است که با خنثی سازی با آمونیاک شروع می شود تا هگزا فلوروسیلیکات آمونیوم تولید شود:4

H3AlF6 + 3NH3 → (NH4)3AlF6

شکل معدنی هگزا فلورو آلومینات سدیم که کریولیت نامیده می شود، در Ivigtût در ساحل غربی گرینلند استخراج شد تا زمانی که ذخایر در سال 1987 تخلیه شدند.سنتز کامپوزیت چسبناک و محکم آلومینیوم تیتانیوم آلومینید از آلومینیوم، دی اکسید تیتانیوم و هگزافلورآلومینات سدیم موضوع مطالعه ای است که در سال 1995 میلادی منتشر شده است.

یک کامپوزیت TiAl3 با ذرات آلومینیوم 1-2 میکرومتر که شکل پذیری کششی بالایی (22٪)، استحکام کششی بالا (235 مگاپاسکال) و اندازه دانه 50 میکرومتر را نشان می دهد با استفاده از روش new in situ شامل واکنش بین Al، TiO2 و Na3AlF6، و در دمای 900 درجه سانتی گراد تحت ریخته گری قرار گرفته اند.

استحکام و شکل پذیری آن از واکنش آلومینیوم با دی اکسید تیتانیوم و بدون هگزا فلورو آلومینات سدیم با ماتریس آلومینیوم TiAl3- ذرات کامپوزیت اکسید آلومینیوم ساخته شده در محل بیشتر بوده است و این موضوع به دلیل توانایی Na3AlF6 برای فرایند افزایش و کاهش اکسید تیتانیم و آلومینیم است، در نتیجه TiAl3 بیشتر و با اندازه دانه کوچک تر ایجاد می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>