اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

آلومینیوم ام جی اس یک آنتی اسید حاوی آلومینیوم است که به عنوان یک داروی ضد اسید رایج برای درمان زخم اثنی عشر و معده و رفلاکس معده استفاده می شود و نام دیگر آن ماگالدرات می باشد.این ترکیب برای اولین بار توسط شیمیدان آلمانی Gunther Hallmann سنتز شد و در 2 فوریه 1960 توسط دانشمند آلمانی دیگری ثبت شد. در سال 1983، به عنوان ماده فعال و داروی اصلی Riopan ثبت گردید. این ماده به شکل سوسپانسیون خوراکی یا قرص موجود است.

ماگالدرات یک کمپلکس آلومینات هیدروکسی منیزیم می باشد که به سرعت توسط اسید معده به Mg (OH)2 و Al(OH)3 تبدیل می شود، که ضعیف جذب می شوند و در نتیجه یک اثر ضد اسید پایدار ارائه می دهند.

تداخلات و واکنش های جانبی این ارو ممکن است بر داروهایی مانند تتراسایکلین ها، بنزودیازپین ها و ایندومتاسین تأثیر منفی بگذارد. دوزهای زیاد یا استفاده طولانی مدت آن نیز می تواند منجر به افزایش مدفوع و کاهش قوام مدفوع شود و در برخی موارد می تواند عملکرد دستگاه گوارش را تغییر دهد، و گاهی اوقات باعث یبوست یا اسهال می شود.

اگر به آلومینیم ام جی اس حساسیت دارید از این دارو استفاده کنید. قبل از مصرف آن و در صورت داشتن بیماری کلیوی، آلزایمر، یبوست یا اسهال شدید، زخم معده یا خونریزی روده، انسداد معده یا روده ها، یا کولوستومی یا ایلئوستومی، پزشک خود را مطلع کنید.

این دارو را بدون توصیه پزشک بیش از 2 هفته مصرف نکنید. اگر علائم شما بهبود نیافت یا در هنگام مصرف ماگالدرات بدتر شد، با پزشک خود تماس بگیرید. این دارو می تواند با انجام برخی آزمایشات پزشکی مانند اشعه ایکس، سی تی اسکن یا MRI که با استفاده از رنگ رادیواکتیو انجام شده است، نتایج غیرعادی را به همراه داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که هر پزشکی که شما را درمان می کند در جریان باشد که شما از این دارو استفاده می کنید. در صورت داشتن درد یا گرفتگی شدید معده، تهوع یا استفراغ شدید، درد استخوان یا ضعف عضلانی، تغییرات خلقی یا تورم در دست یا پاهای خود، مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک خود تماس بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>