اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

دی اتیل آلومینیوم کلرید که به مخفف DEAC نامیده می شود، یک ترکیب ارگانو آلومینیوم است که به شکل مایعی بی رنگ وجود دارد. این ماده که معمولا به عنوان یک دیمر وجود دارد، پیش ساز کاتالیزورهای زیگلر-ناتا است که برای تولید پلی الفین ها به کار می رود.

این ترکیب همچنین یک اسید لوئیس است که در سنتزهای آلی مفید می باشد و همچنین به عنوان محلول در حلال های هیدروکربنی مورد استفاده قرار می گیرد و ترکیبی بسیار واکنش پذیر می باشد.طبق طبقه بندی ارائه شده توسط شرکت ها به ECHA در ثبت REACH، این ماده باعث سوختگی شدید پوست و آسیب چشم می شود، در تماس با آب گازهای قابل اشتعال آزاد می شود که ممکن است خود به خود مشتعل شده و در صورت قرار گرفتن در معرض هوا نیز آتش بگیرد.

کلرید دی اتیل آلومینیوم و دیگر ترکیبات ارگانوآلومینیوم در ترکیب با ترکیبات فلز گذار به عنوان کاتالیزور زیگلر -ناتا برای پلیمریزاسیون آلکن های مختلف استفاده می شود.این ماده به عنوان یک اسید لوئیس در سنتز آلی نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال، از آن برای کاتالیز کردن واکنش های Diels - Alder و ene استفاده می شود. متناوبا، می تواند به عنوان یک نوکلئوفیل یا یک پاک کننده پروتون واکنش نشان دهد.

این ماده در فرمولاسیون یا بسته بندی مجدد، در سایت های صنعتی و در تولید به کار می رود. این ماده در تولید محصولاتی مانند پلیمرها، ترکیبات بهداشتی، برای تولید پارچه، چرم یا خز، محصولات لاستیکی و ماشین آلات و وسایل نقلیه استفاده می شود.

انتشار این ماده به محیط زیست می تواند در اثر خروجی کاربردهای صنعتی اتفاق افتد و در مواردی که به عنوان واسطه در تولید به کار می رود. دی اتیل آلومینیوم کلرید نه تنها قابل اشتعال بلکه آتش زا نیز می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>