اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

سوکرالفیت یک نمک آلومینیومی غیر قابل جذب و با فعالیت ضد زخم، محافظ مخاط و بالقوه ضد مخاط می باشد. این ماده با بار منفی و از طریق تشکیل پیوند یونی، به پروتئین های دارای بار مثبت در سطوح مخاطی متصل می شود، در نتیجه یک پوشش محافظ و یک سد فیزیکی ایجاد می کند.این ماده همچنین می تواند تولید پروستاگلاندین E2 را به صورت موضعی افزایش دهد، در نتیجه تولید مخاط و جریان خون را افزایش داده، و تکثیر اپیتلیال را تحریک می کند و ممکن است به بهبود مخاط آسیب دیده کمک کند.

این دارو از راه دهان برای زخم GIT فوقانی و از راه راست برای پروکتیت پرتویی به کار برده می شود. سوکرالفات عمدتا در مخاط معده کار می کند و به میزان زیادی جذب بدن نمی شود و به محل زخم می چسبد و آنها را در برابر اسیدها، آنزیم ها و نمک های صفراوی محافظت می کند.

عوارض جانبی رایج حاصل از این ماده شامل یبوست، تشکیل بزوآر و انسفالوپاتی می باشد. به نظر می رسد استفاده از آن در دوران بارداری و شیردهی بی خطر است. سوکرالفات در سال 1981 برای استفاده پزشکی در ایالات متحده تأیید شده است و به عنوان یک داروی عمومی موجود است. در سال 2017، این ترکیب با بیش از دو میلیون نسخه، 218مین داروی رایج در ایالات متحده بود.

این دارو برای درمان و جلوگیری از زخم روده استفاده می شود. سوکرالفیت روی زخم ها روکش ایجاد می کند و از ناحیه آسیب دیده در برابر صدمات بیشتر محافظت می کند که این موضوع به بهبود سریع تر زخم ها کمک می کند.این دارو را معمولاً 2 تا 4 بار در روز، با معده خالی، حداقل 1 ساعت قبل از غذا یا طبق دستور پزشک مصرف کنید. مقدار مصرف بر اساس وضعیت پزشکی شما و پاسخ به درمان می باشد.

به طور منظم از این دارو استفاده کنید تا بیشترین سود را از آن ببرید. برای کمک به یادآوری، هر روز در زمان های معینی از آن استفاده کنید. حتی اگر درد زخم را احساس نمی کنید، به مصرف این دارو ادامه دهید. مصرف این دارو را بدون مشورت با پزشک قطع نکنید و ممکن است 4 تا 8 هفته طول بکشد تا زخم شما به طور کامل بهبود یابد.

اگر همزمان با سوکرالفت داروهای دیگر نیز مصرف کنید، ممکن است برخی از آنها به خوبی کار نکنند و نیاز به مصرف آنها در زمان دیگری از روز نسبت به زمان مصرف سوکرالفیت باشد و در این رابطه از پزشک یا داروساز خود مشورت بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>