اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کائولینیت

استفاده اصلی از کائولینیت معدنی (حدود 50 درصد از مواقع) تولید کاغذ است. استفاده از آن براق بودن برخی از درجه های کاغذ روکش دار را تضمین می کند. کائولن همچنین به دلیل قابلیت های خود در القا و تسریع لخته شدن خون شناخته شده است.

در آوریل 2008 میلادی، موسسه تحقیقات پزشکی نیروی دریایی ایالات متحده استفاده موفقیت آمیز از تزریق آلومینوسیلیکات مشتق از کائولینیت را در گازهای سنتی، که از نظر تجاری با نام QuikClot Combat Gauze شناخته می شود، اعلام کرد که هنوز همستات انتخابی برای همه شاخه های ارتش ایالات متحده است.

کائولن در سرامیک (جزء اصلی چینی است)، در خمیر دندان، به عنوان یک ماده پخش کننده نور در لامپ های رشته ای سفید، در لوازم آرایشی، در مواد عایق صنعتی به نام Kaowool (نوعی پشم معدنی)، در کرم های محافظ پوست قبل از کار، در رنگ برای گسترش دی اکسید تیتانیوم (TiO) و موارد بسیار دیگری به کار برده می شود.این ماده در کشاورزی ارگانیک به عنوان اسپری روی محصولات برای جلوگیری از آسیب حشرات و در مورد سیب، برای جلوگیری از سوزش آفتاب استفاده می شود.

گاهی انسان ها برای سلامتی یا سرکوب گرسنگی کائولن می خورند! روشی که به ژئوفاژی معروف است که مصرف آن در بین زنان، به ویژه در دوران بارداری بیشتر می باشد. این عمل همچنین در جمعیت کمی از زنان آمریکایی آفریقایی تبار در جنوب ایالات متحده مشاهده شده است، در آنجا به کائولن خاک سفید، گچ یا خاک رس سفید می گویند.

افراد می تواننداز طریق تنفس پودر یا تماس چشمی در محل کار در معرض کائولن قرار بگیرند. اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) محدودیت قانونی وحد مجاز قرار گرفتن در معرض کائولن در محل کار را 15 میلی گرم در متر مکعب در متر مکعب کل و 5 میلی گرم در متر مکعب قرار گرفتن در معرض تنفس در یک روز کاری 8 ساعته تعیین کرده است.

نتایج تحقیقات نشان می دهد که استفاده از کائولینیت در مهندسی ژئوتکنیک می تواند جایگزین ایلیت ایمن تری شود، به ویژه اگر حضور آن کمتر از 10/8٪ از کل توده سنگ باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>