اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینات

آلومینات استرانسیوم یک ترکیب شیمیایی به شکل پودر زرد کمرنگ بی بو و غیرقابل اشتعال می باشد که دارای ساختار مونوکلینیک است. هنگامی که این ماده با یک دوپانت مناسب فعال می شود، به عنوان مثال با یوروپیوم (Eu)، با ماندگاری طولانی خاصیت فسفرسانس به عنوان یک فسفر نورساز عمل می کند.

آلومینات های استرانسیم در ترکیب های دیگر از جمله SrAl4O7 (مونوکلینیک)، Sr3Al2O6 (مکعبی)، SrAl12O19 (شش ضلعی)، و Sr4Al14O25 (ارتورمبیک) وجود دارد.قبل از بررسی عملکرد اصلی آلومینات استرانسیوم لازم به ذکر است که می توان از آن برای ساخت سیمان تخصصی استفاده کرد که می تواند دمای حداکثر 2000 درجه سانتیگراد را تحمل کند و به همین دلیل، این سیمان برای ذخیره طولانی مدت زباله های رادیواکتیو مورد توجه قرار گرفته است.

برای بسیاری از اهداف مبتنی بر فسفرسانس، استرانسیوم آلومینات یک فسفر بسیار برتر از سولفید روی فعال شده با مس است که حدود 10 برابر روشن تر و درخشان تر است که اغلب برای درخشش در اسباب بازی های تیره استفاده می شود.

با این حال، این ماده دارای سختی بالایی است و باعث سایش ماشین آلات مورد استفاده در پردازش آن می شود. تولید کنندگان اغلب هنگام افزودن ذرات به یک پلاستیک، آنها را با یک روان کننده مناسب می پوشانند. از آلومینات های مختلف می توان به عنوان ماتریس میزبان استفاده کرد، این امر بر طول موج انتشار یون یوروپیوم و از طریق تعامل کووالانسی آن با اکسیژن های اطراف و تقسیم میدان کریستالی سطوح انرژی مداری 5 بعدی تأثیر می گذارد.

فسفرهای آلومینیوم استرانسیوم رنگ های سبز و آبی ایجاد می کنند، جایی که رنگ سبز بالاترین روشنایی و طولانی ترین زمان درخشندگی را در آب ایجاد می کند. طول موج تحریک برای استرانسیوم آلومینات بین 200 تا 450 نانومتر است. طول موج برای فرمول سبز آن 520 نانومتر است، نسخه آبی یا سبز آبی آن 505 نانومتر و آبی آن 490 نانومتر ساطع می کند.

آلومینات استرانسیوم را می توان برای فسفر در طول موج های طولانی تر (زرد تا قرمز) نیز فرموله کرد، اگرچه چنین انتشاراتی اغلب کم نورتر از میزان فسفرسانس رایج در طول موج های کوتاهتر می باشند. شدت تابش بستگی به اندازه ذرات دارد و به طور کلی، هرچه ذرات بزرگ تر باشند، درخشندگی بهتری دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>