اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

تری متیل آلومینیوم یکی از ساده ترین نمونه های ترکیبات آلی آلومینیم می باشد که اغلب به صورت دیمر وجود دارد. این مایع بی رنگ پیروفورک و یک ترکیب مهم صنعتی است که ارتباط نزدیکی با تری اتیل آلومینیوم دارد و با هوا و آب واکنش شدیدا نشان می دهد.

ساختار این ماده به گونه ای می باشد که در آن اتم های کربن گروه های متیل هر کدام توسط پنج همسایه یعنی سه اتم هیدروژن و دو اتم آلومینیوم احاطه شده اند، گروه های متیل به راحتی درون مولکولی با هم جابجا می شوند.در دماهای بالاتر، دیمر (C6H18Al2) ترک خورده و تبدیل به مونومر می شود. TMA از طریق یک فرایند دو مرحله ای تهیه می شود که می تواند به شرح زیر خلاصه شود:

2Al + 6CH3Cl + 6Na → Al2(CH3)6 + 6NaCl

TMA منبعی از متیل نوکلئوفیل ها، شبیه به متیل لیتیوم است، اما کمتر واکنش پذیر است. این ماده با کتون ها واکنش می دهد و پس از انجام کار هیدرولیتیک، الکل های درجه سوم را ایجاد می کند.

برآورد خواص ترموشیمیایی این ماده برای کاربردهای پردازش لایه نازک، عنوان مقاله ای است که در سال 2018 میلادی منتشر گردیده است. داده های ویژگی ترموشیمیایی منتشر شده برای گونه های مونومر و دایمر تری متیل آلومینیوم (TMA) و فاز مایع در این کار بررسی شده است.

دراین مطالعه یک طرح رگرسیون برای برآورد داده های مفقود شده برای تولید مجموعه کاملی از انرژی بدون گیبس از مقادیر تشکیل در محدوده دمایی مربوط به پیش بینی فشار بخار و درجه دیمرزیسیون TMA در رسوب گاز لایه نازک و سیستم های راکتور ایجاد شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>