اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

با اختراع کاتالیست زیگلر-ناتا، ترکیبات ارگانوآلومینیوم نقش برجسته ای در تولید پلی الفین هایی مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن دارند. متیل آلومینوکسان، که از TMA تولید می شود، فعال کننده بسیاری از کاتالیزورهای فلز گذار است.TMA همچنین در ساخت نیمه رسانا برای رسوب فیلم نازک، دی الکتریکه ای با k بالا مانند Al2O3 از طریق فرایندهای رسوب بخار شیمیایی یا رسوب لایه اتمی استفاده می شود.

در فرایندهای رسوب گذاری بسیار شبیه به پردازش نیمه هادی، از TMA برای رسوب لایه نازک، لایه های دی الکتریک بدون جذب با Al2O3 از طریق فرایندهای رسوب بخار شیمیایی یا رسوب لایه اتمی استفاده می شود.اکسید آلومینیم غیرفعال سازی سطحی عالی، از سطوح سیلیکونی دوپ شده با p را فراهم می کند. لایه Al2O3 معمولاً لایه زیرین با چندین لایه نیترید سیلیکون (SixNy) برای پوشش می باشد.

TMA با بسیاری از هالیدهای فلزی واکنش داده و گروه های آلکیل را نصب می کند. هنگامی که با تری کلرید گالیم ترکیب می شود، تری متیل گالیم تشکیل می دهد. Al2Me6 با تری کلرید آلومینیوم واکنش می دهد و 2(AlMe2Cl) حاصل می گردد.

واکنش های TMA/متال هالید به عنوان معرف در سنتز آلی ظاهر شده اند. معرف Tebbe، که برای متیلناسیون استرها و کتون ها استفاده می شود، از تری متیل آلومینیوم و دی کلرید تیتانوسن تهیه می شود.در ترکیب با 20 تا 100 درصد مول دی کلرید زیرکوسنوسن، 2(CH3)Al-CH3 آلکین های "سراسر" را به گونه های آلومینیومی وینیل می دهد که در سنتز آلی در واکنش معروف به کربوآلومیناسیون مفید هستند.

در مورد سایر ترکیبات با کمبود الکترون، تری متیل آلومینیوم مواد افزودنی R3N.AlMe3 تشکیل می دهد. خواص اسید لوئیس AlMe3 کمی شده است و داده های آنتالپی نشان می دهد که ترکیب AlMe3 یک اسید سخت می باشد.

در پروژه ناسا ATREX (آزمایش موشک حمل و نقل غیرعادی) از دود سفیدی که تری متیل آلومینیوم در تماس با هوا ایجاد می کند، برای مطالعه جریان جت در ارتفاع بالا استفاده شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>